Puntjes rechts bovenin en dan rapporteren.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:42 schreef d.k. het volgende:
Ik had een vestje/jasje verkocht van een Nederlands merk aan een Nederlandse koper. Geplaatst in de maat die op het label stond. Komt ze met 'o ik had me er zo op verheugd, maar hij is te klein, wat wil je er aan doen'. Eh, niks. Want jij hebt geen maten gevraagd en ik weet 100% zeker dat de maat op het label ook de juiste maat is (want ja, mijn maat en ik paste het gewoon). En ja, meldt maar bij Vinted, maar de kans dat je gelijkt krijgt is klein, zeker omdat ze me niets gevraagd had om na te meten.
Kennelijk had ze die reactie niet verwacht en dus bond ze meteen in en gaf de betaling vrij. Ben eens benieuwd of dit nog een negatieve review wordt. Maar goed, ze had em anders op eigen kosten mogen terugsturen, ik kreeg em toch wel verkocht. Hopelijk heeft ze haar lesje geleerd en vraagt ze voortaan om nameten.
Hoe kan je trouwens een account melden? Ik kwam net een account tegen (Frans) waarop een broek wordt verkocht die volgens haar van G-Star is en dat is ie echt zeker te weten niet.
Niet alleen het type bericht, dat laatste bericht heb ik als exacte copy paste al meerdere keren ontvangen in verschillende context.quote:Op donderdag 17 september 2026 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik herken het type bericht van de klantenservice trouwens ook te goed. Doodmoe word je ervan dat je tegen die muur op loopt.
Maat 26 wordt de middelmaat of wijdte bedoeld. Maat 26 is heel erg smal.quote:Op zondag 20 september 2026 11:36 schreef d.k. het volgende:
Vinted heeft weer wat nieuws, je kan kennelijk kiezen voor de maat 7xl, 54 , 26 bij damesbroeken. Mijn idee, dat zijn grote broeken. Maar kennelijk denkt niet iedereen er zo over en staan onder deze maat de smalle jeansbroekjes in jeans maar 26. Welke 26 wordt er dan bedoeld? De Engelse ofzo? En wat is die 54? Iemand een idee? Gevalletje Europese maat verwarring
Nope. Wat jij bedoelt heet (jeansmaat) W26. Da’s nogal een verschil met de Europese damesmaat 54quote:Op zondag 20 september 2026 12:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maat 26 wordt de middelmaat of wijdte bedoeld. Maat 26 is heel erg smal.
Ik heb die maat ooit eens gehad.
Ik ook, maar niet als er ook bij staat 54 7xl... Bij mannenbroeken kan je wel gewoon kiezen voor w26, nou nog lengtematenquote:Op zondag 20 september 2026 14:50 schreef F_r het volgende:
Ik zou bij 26 ook jeans maat 26 denken. Dat is vrij smal idd
Och, heb ik vergelijkbaar gehad met een olielampje (brandgevaar dus verboden?!) en vintage coca cola flesjes (eten en drinken dus verboden?!).quote:Op maandag 21 september 2026 09:19 schreef Doedezemaar het volgende:
De besteksoap wordt steeds erger. Ik had voordat dat ene tafelbestek afgekeurd werd omdat het gevaarlijke scherpe messen zou bevatten ook een set vismessen geplaatst. Uiteraard duurt het dagen voordat zo’n advertentie zichtbaar wordt, maar ze hadden ‘m goedgekeurd. Vervolgens verlaag ik na een week de prijs en hup: “je hebt een verboden artikel geplaatst, we hebben ‘m verwijderd en je account is een paar dagen beperkt”. Euh? Ok, bezwaar gemaakt en na een dag kreeg ik reactie met: “oh, excuses, je hebt gelijk”. Prima, irritant dat hun systeem het steeds fout heeft, maar ok, het is niet anders. Krijg ik een week later opeens “er is melding gemaakt en ons automatische systeem heeft aangegeven dat je een verboden artikel hebt geplaatst, we hebben het verwijderd en je account voor een paar dagen beperkt”. Irritant, dus ik maak weer bezwaar en leg uit dat ze ‘m al 2 keer goedgekeurd hebben, dus of ze alsjeblieft hun besluit kunnen terugdraaien. En wat gebeurt er? “We hebben het bekeken en blijven bij ons besluit. Als je dit probeert te omzeilen door een tweede account te maken dan blokkeren we je en je kunt alleen naar de rechter om bezwaar te maken”. Echt, die automatische systemen daar![]()
Maar nu kan ik dus mijn vismessen niet verkopen. Ik zie exact dezelfde en nog tig andere vismessen geadverteerd staan, dat mag ook want het is gewoon tafelbestek, maar ik heb dus nu een tweede aantekening vanwege het aanbieden van verboden artikelen omdat hun systemen niet goed werken en je tegen een muur praat als je bezwaar maakt.
Ik vind die lockers van Mondial Relay prima. Enige irritante vind ik eigenlijk DHL. Dat moet dan vaak toch weer naar een DHL afgiftepunt.quote:Op dinsdag 22 september 2026 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was geen fan van Mondial Relay omdat er hier geen pakketpunt meer in de buurt is, maar nu is er redelijk in de buurt een wand met lockers geplaatst, dus dat ga ik maar eens uitproberen. De vorige keer dat ik elders voor zo’n locker stond om iets te verzenden gaf dat ding geen sjoege en moest ik alsnog naar een winkel, dus ik heb er niet zo’n goed gevoel bij.
De lockers van Vinted Go waren kennelijk ook vol gisteren, want m’n pakketjes zijn elders afgeleverd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |