Ik kan er niks aan doen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hoor, de vervoerder heeft weer eens met een pakketje gevoetbald. Vinted oordeelt natuurlijk direct dat het niet goed genoeg verpakt was, terwijl dat uiteraard wel het geval was. Als verkoper heb je dan gewoon pech, terwijl Vinted het gewoon bij de vervoerder zou moeten claimen. Zucht..
Rammend irritant dit. Had het laatst ook weer. En dan wordt er ook nog niet-proportioneel vergoed. Bundel van 3 advertenties met elk 3 items verstuurd. 1 van de 9 items kapot, ondanks belachelijk goed verpakken. Kon alleen kiezen tussen die ene advertentie (uiteraard de duurste van de 3) volledig terugbetalen of alles terug laten sturen en de hele deal cancelen (waarbij ik dan een kapot item terugkrijg).quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hoor, de vervoerder heeft weer eens met een pakketje gevoetbald. Vinted oordeelt natuurlijk direct dat het niet goed genoeg verpakt was, terwijl dat uiteraard wel het geval was. Als verkoper heb je dan gewoon pech, terwijl Vinted het gewoon bij de vervoerder zou moeten claimen. Zucht..
Dan constateren ze dat het kwijt is en krijgt ieder z’n geld. Meestal constateren ze dat automatisch zelf, heel soms moet de koper aangeven dat het niet aangekomen is.quote:Op zondag 6 september 2026 08:12 schreef Mubassie het volgende:
Ik heb nu voor het eerst dat een pakketje (denk ik) kwijt is. Is op 11-08 al verstuurd met DHL en status staat al die tijd al op "klaar voor versturen naar sorteercentrum".
Iemand hier ervaring mee? Ik moet wachten tot uiterlijk 15-09 maar wat doen ze daarna?
Buiten dat, ik ga geen 8 miljoen foto's lopen te zitten maken omdat er eens een keer iets fout kan gaan bij Mondial. Als het nou iets duurders is, maak ik soms een uitzondering.quote:Op zondag 6 september 2026 07:38 schreef spellie38 het volgende:
Herkenbaar, Vinted gooit bij schade meteen de schuld bij de verkoper terwijl de vervoerder het pakket duidelijk heeft mishandeld. Foto's van het inpakken maken helpt soms bij bezwaar, maar vaak trek je alsnog aan het kortste eind. Kwijtraken is inderdaad makkelijker dan kapot terug.
ja standaard,quote:Op maandag 7 september 2026 23:39 schreef De_Pel het volgende:
Waaorm zijn mensen die je vragen om iets op te meten bijna altijd van die klootzakken die daarna niets meer laten horen?
Ik heb het bijzonder genoeg dus ook heel vaak met niet-kleding. En dan dingen waarvan je de afmetingen ook wel redelijk kan inschatten, door enigszins na te denken of naar de foto te kijken, en waarvan het vaak vrij irrelevant is hoe groot het nou exact is. Dit keer een antieke olielamp, maar zo talloze items.quote:Op dinsdag 8 september 2026 08:14 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
ja standaard,
Had onlangs een polo voor 4 euro te koop staan waar ze ook vroegen om op te meten, heb gewoon neen gezegd, alsnog verkocht.
Jaquote:Op maandag 7 september 2026 23:39 schreef De_Pel het volgende:
Waaorm zijn mensen die je vragen om iets op te meten bijna altijd van die klootzakken die daarna niets meer laten horen?
Ik ben geen halve professionalquote:Op dinsdag 8 september 2026 10:20 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ja
Ik vraag die halve professionals met hun fancy advertenties soms wel om afmetingen, om dan vervolgens bij een huis-tuin-en-keuken-verkoper precies hetzelfde item te kopen.
#evil
Ik ben ermee gestopt. Die mensen kopen 90% van de tijd toch niet.quote:Op dinsdag 8 september 2026 10:20 schreef De_Pel het volgende:
As we speak 3 mensen die de afmetingen van een rugtas vragen, en 1 die vraagt of er een laptop in past. Wedden dat ik van die 3 niets meer hoor, en dat die ene hem koopt?
Ik heb inderdaad niets meer van ze gehoord... Alleen van die ene met die laptop. Een 15inch paste maar krap, dus dat was twijfelachtig, maar krijg tenminste een fatsoenlijke reactie.quote:Op woensdag 9 september 2026 14:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt. Die mensen kopen 90% van de tijd toch niet.
Wat super goed!quote:Op woensdag 9 september 2026 14:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ik rapporteer me suf vandaag op profielen met nep/AI foto's, maar de supportpagina loopt achter. Normaal krijg ik sneller reactie.
Inderdaad. Ik heb helaas eens hardloopschoenen in zo'n categorie gekocht. Bij nader inzien had ik ze gekocht zonder om een foto van de zolen te vragen, dan zie je het meteen bij dat type. Ze bleken dus al eens gebruikt, misschien wel meerdere keren. Het argument van die verkoper was 'ja, ik verkocht het voor iemand anders en ik wist het niet'.quote:Op woensdag 9 september 2026 14:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat super goed!
Ja doe support is echt een aanfluiting.
Heb weer een nieuwe irritatie.. advertenties met nieuw zonder prijskaartje..en dan in de tekst slechts een paar keer gedragen of op gelopen![]()
![]()
Dat klopt van geen kant natuurlijk..krijg die ineens zoveel te zien..
Budbee is inderdaad nieuw, ook bij Marktplaats trouwens. Vandaag voor het eerst gebruikt, handig dat je thuis al het juiste formaat locker kunt reserveren. Het zit hier bij de Albert Heijn, dus geen moeite om erheen te gaan.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:27 schreef Mariposas het volgende:
Breekbare dingen verstuur ik om die reden niet, te veel kans op gedoe. Als verkoper trek je bijna altijd aan het kortste eind.
Is budbee nieuw? Ik krijg opeens allerlei bestellingen via Budbee. Maar die lockers zitten altijd vol en je kan ze maar een uur van te voren reserveren. Dus uitgezet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |