Haig heeft schijt aan Onley?quote:Op donderdag 3 september 2026 17:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als het goed is wel, net als Berrade, Mauri, Haig en Lutsenko.
Maurigod, pakt mooi wat punten voor mij!quote:
Of het broertje van Marco Frigo?quote:Op donderdag 3 september 2026 17:47 schreef WAvanBuren het volgende:
De jongere versie van de Mohoor in zijn praten.
Een Haig uitgehaald. Er volledig doorheen zakken voor Onley en zelfs dan voor elkaar krijgen niet in beeld te komen.quote:
Niet moe. Kan nog wel etappe doen. Gaan met die banaan.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:48 schreef wimderon het volgende:
Geef mij hetzelfde wat Jakob op heeft.
Gaat Jakob de Vuelta winnen?quote:Op donderdag 3 september 2026 18:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niet moe. Kan nog wel etappe doen. Gaan met die banaan.
Joop kan op de shitlist, rijdt echt gevaarlijk dom...quote:Op donderdag 3 september 2026 17:26 schreef wimderon het volgende:
Wacht nou even op Muhlberger, Joop.
Of een lachwekkend slechte tijdrit, maar dat zal wel niet met deze vorm.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mas heeft wel een vervelend moment gekozen om ineens stabiele wereldtop te worden. Ik EIS een mindere dag op de Pandera.
Wat een goed gifjequote:Op donderdag 3 september 2026 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Impressionant van leeghoofd Omrzel. Qua uitstraling alleen duidelijk geen Igor Antón.
[ afbeelding ]
Wordt nog wel lachen met Gall die slechter op de fiets zit dan een gemiddelde toerist.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Of een lachwekkend slechte tijdrit, maar dat zal wel niet met deze vorm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |