Voor asiel stemmen, totdat een AZC bij hen geplaatst wordt. ALtijd een leuke rubriek.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Prima vooral omdat ze er zelf geen last van ondervinden . ( Terwijl thuis tegen dochter wordt gezegd vooral in groepjes te gaan en bepaalde stadsdelen te ontwijken)
Op een dag gaan ook die asielzoekers doorkrijgen waar het geld zit.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Voor asiel stemmen, totdat een AZC bij hen geplaatst wordt. ALtijd een leuke rubriek.
geld sturen naar africa heeft nog minder nut.quote:Op woensdag 2 september 2026 11:17 schreef Kottnauer het volgende:
Waarom nog ontwikkelingshulp naar Afrika sturen als Afrika hierheen komt?
Als je pro assiel bent voor Gelukszoekers dan mogen ze die van mij part in hun huis opnemen.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Voor asiel stemmen, totdat een AZC bij hen geplaatst wordt. ALtijd een leuke rubriek.
Welke rechten, daar gaat het natuurlijk om. We hebben veel te veel rechten uitgedeeld aan de halve wereld. Dat snap je toch zeker zelf ook wel.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:50 schreef opgebaarde het volgende:
Mensen die in Nederland zijn hebben rechten, dat lijkt mij een groot goed.
Dat cherry picken is ook vermoeiend. Met die rechten komen ook plichten zoals je melden in het eerste veilige land. Daar stappen users zoals opgebaarde lekker simplistisch overheen.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:11 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Welke rechten, daar gaat het natuurlijk om. We hebben veel te veel rechten uitgedeeld aan de halve wereld. Dat snap je toch zeker zelf ook wel.
Waar haal je dit nu weer vandaan? Ben je zo boos dat je zo infantieel doet?quote:Op woensdag 2 september 2026 21:34 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dat cherry picken is ook vermoeiend. Met die rechten komen ook plichten zoals je melden in het eerste veilige land. Daar stappen users zoals opgebaarde lekker simplistisch overheen.
Ik heb je nog nooit over de verplichting van een migrant om zich te melden in het eerste land van aankomst gehoord. Ik heb je wel honderduit horen praten over de verantwoordelijkheden die Nederland zou hebben tegenover deze mensen.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waar haal je dit nu weer vandaan? Ben je zo boos dat je zo infantieel doet?
Ja het klopt dat zo'n migrant zich aan de buitengrens moet melden, heeft die niet gedaan (of wel en daarna toch doorgereisd). Super irritant en stom. Ik had liever gezien dat ze in het eerste relatief veilige land buiten Europa waren gelegen. Maar helaas ze zijn hier en dan vind ik wel dat we die mensen in ieder geval netjes moeten behandelen ook al hebben ze dat niet gedaan zoals wij wel willen. Ik ben de meeste liever kwijt dan rijk alleen iemand ergens heensturen waarbij je weet dat de omstandigheden erg slecht zijn dat kunnen we niet maken.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:54 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit over de verplichting van een migrant om zich te melden in het eerste land van aankomst gehoord. Ik heb je wel honderduit horen praten over de verantwoordelijkheden die Nederland zou hebben tegenover deze mensen.
Je meet met twee maten, bent hypocriet, goochelt met woordjes en definities, en bent zeer eenzijdig als het gaat om migranten en hun positie in dit alles. Je bent kritiekloos, neemt klakkeloos alles aan als het positief gestemd is richting migranten, en bent overduidelijk en overdreven kritisch zodra het gaat om iets negatiefs rondom deze mensen.
U bent met recht een huichelaar eerste klasse.
Ze gaat hiermee op de stoel van de politicus zitten. Maar wel gek vinden dat we haar onafhankelijkheid in twijfel trekken.quote:Ook twijfelt ze of strengere regels mensen ervan zullen weerhouden naar Europa te komen. "Je kunt fysieke en juridische muren bouwen. Maar mensen zullen blijven komen."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |