abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221713921
quote:
9s.gif Op woensdag 2 september 2026 13:21 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Prima vooral omdat ze er zelf geen last van ondervinden . ( Terwijl thuis tegen dochter wordt gezegd vooral in groepjes te gaan en bepaalde stadsdelen te ontwijken)
Voor asiel stemmen, totdat een AZC bij hen geplaatst wordt. ALtijd een leuke rubriek.
  woensdag 2 september 2026 @ 19:49:06 #92
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221713949
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 19:45 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Voor asiel stemmen, totdat een AZC bij hen geplaatst wordt. ALtijd een leuke rubriek.
Op een dag gaan ook die asielzoekers doorkrijgen waar het geld zit.
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 2 september 2026 @ 20:00:59 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_221714030
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 11:17 schreef Kottnauer het volgende:
Waarom nog ontwikkelingshulp naar Afrika sturen als Afrika hierheen komt?
geld sturen naar africa heeft nog minder nut.
Worden ze afhankelijk van dit geld, plus maar een klein gedeelte van dit geld komt ooit daadwerkelijk bij de juiste mensen.
Ze doen niks om zelf hun leven te beteren in plaats daarvan maken veel landen in africa er een zooitje van vandaar dat groot gedeelte van de mannen deze kant op komen in plaats van zelf in hun eigen land hun omstandigheden te verbeteren.
In plaats daarvan zijn er constant burgeroorlogen en die lui neuken er maar wat op los.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  woensdag 2 september 2026 @ 20:02:36 #94
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_221714041
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 19:45 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Als je pro assiel bent voor Gelukszoekers dan mogen ze die van mij part in hun huis opnemen.

Zie gevalletje spanje Ceuta !
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_221714588
Italië is gewoon een veilig land. Dus hoezo zouden ze niet teruggestuurd mogen worden?
pi_221714625
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2026 13:50 schreef opgebaarde het volgende:

Mensen die in Nederland zijn hebben rechten, dat lijkt mij een groot goed.
Welke rechten, daar gaat het natuurlijk om. We hebben veel te veel rechten uitgedeeld aan de halve wereld. Dat snap je toch zeker zelf ook wel.
pi_221714788
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:11 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Welke rechten, daar gaat het natuurlijk om. We hebben veel te veel rechten uitgedeeld aan de halve wereld. Dat snap je toch zeker zelf ook wel.
Dat cherry picken is ook vermoeiend. Met die rechten komen ook plichten zoals je melden in het eerste veilige land. Daar stappen users zoals opgebaarde lekker simplistisch overheen.
pi_221714846
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:34 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Dat cherry picken is ook vermoeiend. Met die rechten komen ook plichten zoals je melden in het eerste veilige land. Daar stappen users zoals opgebaarde lekker simplistisch overheen.
Waar haal je dit nu weer vandaan? Ben je zo boos dat je zo infantieel doet?
pi_221715306
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Waar haal je dit nu weer vandaan? Ben je zo boos dat je zo infantieel doet?
Ik heb je nog nooit over de verplichting van een migrant om zich te melden in het eerste land van aankomst gehoord. Ik heb je wel honderduit horen praten over de verantwoordelijkheden die Nederland zou hebben tegenover deze mensen.

Je meet met twee maten, bent hypocriet, goochelt met woordjes en definities, en bent zeer eenzijdig als het gaat om migranten en hun positie in dit alles. Je bent kritiekloos, neemt klakkeloos alles aan als het positief gestemd is richting migranten, en bent overduidelijk en overdreven kritisch zodra het gaat om iets negatiefs rondom deze mensen.

U bent met recht een huichelaar eerste klasse.
  woensdag 2 september 2026 @ 22:56:53 #100
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_221715319
Er moet eens heel snel grote schoonmaak worden gehouden onder de rechters
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_221715423
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 22:54 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Ik heb je nog nooit over de verplichting van een migrant om zich te melden in het eerste land van aankomst gehoord. Ik heb je wel honderduit horen praten over de verantwoordelijkheden die Nederland zou hebben tegenover deze mensen.

Je meet met twee maten, bent hypocriet, goochelt met woordjes en definities, en bent zeer eenzijdig als het gaat om migranten en hun positie in dit alles. Je bent kritiekloos, neemt klakkeloos alles aan als het positief gestemd is richting migranten, en bent overduidelijk en overdreven kritisch zodra het gaat om iets negatiefs rondom deze mensen.

U bent met recht een huichelaar eerste klasse.
Ja het klopt dat zo'n migrant zich aan de buitengrens moet melden, heeft die niet gedaan (of wel en daarna toch doorgereisd). Super irritant en stom. Ik had liever gezien dat ze in het eerste relatief veilige land buiten Europa waren gelegen. Maar helaas ze zijn hier en dan vind ik wel dat we die mensen in ieder geval netjes moeten behandelen ook al hebben ze dat niet gedaan zoals wij wel willen. Ik ben de meeste liever kwijt dan rijk alleen iemand ergens heensturen waarbij je weet dat de omstandigheden erg slecht zijn dat kunnen we niet maken.

Even kijken de feedback
Je meet met twee maten en bent hypocriet: dat zal zeker kloppen. Wie is dat niet. Met twee maten meten is niet oké en spreek me daar gewoon op aan joh. Leer ik nog iets van je
neemt klakkeloos alles aan als het positief gestemd is richting migranten: die begrijp ik, ik ben in topics die hier zeer eenzijdig zijn inderdaad alleen tegengas aan het geven
en bent overduidelijk en overdreven kritisch zodra het gaat om iets negatiefs rondom deze mensen: nou ja iets willen begrijpen of context bij geven lijkt me niet verkeerd. Aantal fokkers vinden het heel vervelend als iemand niet mee gaat in alleen maar negatieve berichten over migranten, zelfs duidelijke verzinsels worden verdedigd. Ben ik het probleem of zit jij liever in een bubbel?
pi_221715577
twitter

Niet de minste die de rechter beschuldigt van activisme.
pi_221718522
De activistische rechter Steffie van Lokven in kwestie:

Rechters nemen het op voor 'activistische' asielrechter: 'Ze is juist actief'

quote:
Ook twijfelt ze of strengere regels mensen ervan zullen weerhouden naar Europa te komen. "Je kunt fysieke en juridische muren bouwen. Maar mensen zullen blijven komen."
Ze gaat hiermee op de stoel van de politicus zitten. Maar wel gek vinden dat we haar onafhankelijkheid in twijfel trekken.
pi_221738076
Als land of als EU moet je geen criminele buitenlanders, onder welke noemer dan ook, in je land of in de EU toestaan. Het is te belachelijk voor woorden dat dit wel gebeurt.
Buitenlanders zijn hier in principe te gast en gasten dienen zich meer dan fatsoenlijk te gedragen. Zo niet dan is het stante pede exit. Dat is zo normaal als het maar zijn kan.

Kansloze asielzoekers naar rare buitenlandse hubs, bijvoorbeeld in Afrika, sturen is ook absurd.
Als je er tijdelijk geen raad mee weet zul je daarvoor één eiland of meer eilanden bijvoorbeeld in de Adriatische, Middellandse of Egeïsche zee moeten inrichten waar ze niet vandaan kunnen met een eenvoudige bed brood en bad voorziening, totdat hun uitzetting wel lukt. Dat voorkomt dat ze als illegalen door de EU gaan zwerven, met alle gevolgen van dien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')