Schokkend.quote:
Die worden binnen 2 uur met pek en veren van het forum gejaagd.quote:
Klopt. En ook weinig reactie in FB op de problemen met de advertenties. Is ook niet echt een visitekaartje voor eventuele nieuwe users. Mmm zou het jammer vinden als het ineens over is.quote:
Ja ik vind het nog steeds een fijne plekquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt. En ook weinig reactie in FB op de problemen met de advertenties. Is ook niet echt een visitekaartje voor eventuele nieuwe users. Mmm zou het jammer vinden als het ineens over is.
Dat is ook zo. Het is gewoon fijn dat je af en toe kan aanhaken als je zin hebt in een babbeltje. Maar soms is het dan helaas rustig en dat is jammer.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik vind het nog steeds een fijne plek
Vooral ook omdat al die social media dingen zo dramatisch zijn vergeleken met dit forum wellicht
Het kan hier echt een verademing zijn soms
Helaas helpt het ook niet echt dat bepaalde (troll/fake/zuig/rel) users het handje boven het hoofd wordt gehouden. Daarom zijn er al zoveel leuke users en goede modjes weggegaan...quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
Die worden binnen 2 uur met pek en veren van het forum gejaagd.
En dat is als ze geluk hebben, die posse uit Wijchen is ook een mogelijkheid
Zal niet hebben geholpen maar de participatielust is gewoon ook wel minder overal dus dan is het vanzelf wel rustigerquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:49 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Helaas helpt het ook niet echt dat bepaalde (troll/fake/zuig/rel) users het handje boven het hoofd wordt gehouden. Daarom zijn er al zoveel leuke users en goede modjes weggegaan...
Geniet er lekker van.. Ik vind er nu weinig meer aanquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:49 schreef mario390 het volgende:
Alle 3 Flodder Filme vanavond op Nitro tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |