Ook niet met de echte glyfosaat? Als je het een paar keer behandelt?quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Niks helpt. Gif niet, afsnijden niet. We hebben zelfs de tuin laten afgraven door een bedrijf, en het is de volgende lente gewoon weer overal teruggekomen. Maar bramenjam leren maken, zit niks anders op![]()
Mwoah, het is geen Japanse Duizendknoop ofzo.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:29 schreef qltel het volgende:
Succes ermee! Zo'n klotestruik krijg je niet meer weg als je hem eenmaal hebt.
Ik heb zelf ook heel wat braam in de tuin en haal het weg met een goede benzinebosmaaier. Je woont hiet vast niet in de buurt, anders wil ik wel een keer langskomen..
Wortels uitgraven werkt trouwens niet. Je mist altijd stukjes en die groeien vanzelf weer uit.
Bestrijdingsmiddelen gebruikt, nergens last meer vanquote:Op dinsdag 1 september 2026 22:40 schreef maily het volgende:
@:R-woud93
hoe is dat bij jullie ook alweer afgelopen?
We hebben het eerst met roundup geprobeerd, deed niks. Toen is de tuinman met grof geschut gekomen "waarna het zeker weg zou blijven" (wat het was weet ik niet), maar ook daarna kwam het weer terug. Uiteindelijk met tuinrenovatie alles laten uit/afgraven.. maar ook dáárna kwamen ze weer terug. Nu maak ik bramenjamquote:Op dinsdag 1 september 2026 22:26 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ook niet met de echte glyfosaat? Als je het een paar keer behandelt?
Laat je weten of het lukt om ze weg te krijgen?quote:Op donderdag 3 september 2026 15:56 schreef Marsani het volgende:
Bedankt iedereen. Ik ga bestrijdingsmiddelen gebruiken want ik kan er niet meer tegen terugsnoeien. Ondergronds gaan die stengels gewoon door en komen weer op.
Felco rozenhandschoenenquote:Op maandag 7 september 2026 18:32 schreef Seven. het volgende:
Heeft iemand nog tips voor bramenproof handschoenen eigenlijk?
quote:
Helaas hebben ze geen echte winkel meer. En ook geen papieren catalogus.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |