abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221705992
Het meest simpele zoals een telefoontje plegen met een bedrijf gewoon niet gaat gebeuren.

Of een taak die maar blijft liggen ongeacht het maar een minuut kost..

Herken je dat? ik heb er momenteel verdomd veel last van :(
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_221706020
Heb er al mijn hele leven last van. Gaat echt met vlagen waarbij ik dan opeens wel een heel lijstje afhandel.
pi_221706023
Bellen is ook kut

pi_221706208
quote:
81s.gif Op dinsdag 1 september 2026 15:44 schreef Chandler het volgende:
Het meest simpele zoals een telefoontje plegen met een bedrijf gewoon niet gaat gebeuren.

Of een taak die maar blijft liggen ongeacht het maar een minuut kost..

Herken je dat? ik heb er momenteel verdomd veel last van :(
Nee, ik plan en heb de zelf-discipline om het te doen en voltooien.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  dinsdag 1 september 2026 @ 16:15:22 #5
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221706220
Ja, herken ik. Ik had dat als puber met huiswerk. Nu geen last meer van. Ik werk altijd van de rotklusjes naar de leuke klusjes toe, omdat de mentale batterij dan beter wordt ontladen en geladen. Blijven oefenen.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221706785
Heel herkenbaar
pi_221706846
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 15:54 schreef lbosse het volgende:
Bellen is ook kut

[ afbeelding ]
Dit moet je bij mij echt niet doen. Heb ook wel eens een collega gehad die zo deed.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221706901
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 15:54 schreef lbosse het volgende:
Bellen is ook kut

[ afbeelding ]
Vond ik vroeger lastig, intussen pak ik liever de telefoon dan eindeloos te appen, mailen of whatever. Een beller is sneller.
pi_221707035
Ik had dat ook maar dwing mezelf om meteen te bellen tegenwoordig
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  Moderator dinsdag 1 september 2026 @ 22:13:53 #10
441859 crew  Lenny77
pi_221708487
Hetzelfde hier.. zit op dit moment in zo een giga blokkade dat ik niets meer gereed krijg.
Vreselijk...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221708871
Ik herken dit wel, ik vind bellen naar instanties vreselijk, voordat je iemand te spreken hebt ben je vaak al een kwartier verder en dan moet je geluk hebben dat je iemand aan de lijn krijgt die je niet in 2 miniuten afwimpeld
pi_221708903
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:14 schreef Cupfighter het volgende:
Ik herken dit wel, ik vind bellen naar instanties vreselijk, voordat je iemand te spreken hebt ben je vaak al een kwartier verder en dan moet je geluk hebben dat je iemand aan de lijn krijgt die je niet in 2 miniuten afwimpeld
Gaat hierin natuurlijk niet specifiek alleen om het belletje, gewoon zaken die simpel zijn maar je gewoon niet aan kunt beginnen. Iets houd je tegen.

Weird mind 8)7
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_221708908
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:25 schreef Chandler het volgende:

[..]
Gaat hierin natuurlijk niet specifiek alleen om het belletje, gewoon zaken die simpel zijn maar je gewoon niet aan kunt beginnen. Iets houd je tegen.

Weird mind 8)7
Nee, maar dit blokkeert mij ook, waardoor ik het uitstel of het aan de ambulante hulp vraag

Klantvriendelijkheid is ver gezocht vaak
pi_221708940
In fases herkenbaar,
al duurt deze fase wel lang .......
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_221708954
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:27 schreef Cupfighter het volgende:
Nee, maar dit blokkeert mij ook, waardoor ik het uitstel of het aan de ambulante hulp vraag

Klantvriendelijkheid is ver gezocht vaak
Dat laatste is het minste waar ik last van heb :(
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
In fases herkenbaar,
al duurt deze fase wel lang .......
Idem, al weet ik wel deels waar het weg komt. Zelf heb ik nog een weg te gaan.

Maar komt goud! Maar nu even niet.
Like trump...
pi_221708961
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:38 schreef Chandler het volgende:

Maar komt goud! Maar nu even niet.
Goud is goed ;)
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_221709495
Erg herkenbaar. Ik heb er erg veel last van op het moment en loop door teer heen ofzo. Verschillende klusjes, bellen, opruimen, schoonmaken. Maar vooral bellen…….
pi_221709505
Edit, bellen en regeldingen
pi_221709677
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:14 schreef Cupfighter het volgende:
Ik denk dat je lichaam je probeert te beschermen tegen wat voelt als zinloos ervaren uitgave van energie en tijd.

Je bent inderdaad soms met het regelen van schijnbaar gemakkelijke dingen dagen kwijt.

Het enige wat bij mij hiertegen werkt
is routine, maar ik bèn er op mijn 49-ste nog niet.
  woensdag 2 september 2026 @ 09:13:28 #20
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221709821
Mwah, ik heb niet zo'n zin om te bellen, maar waarom ik niet bel is meer omdat ik ook geen zin heb om afspraken te maken en dan van die klusmannetjes in mn huis te laten.
Zo moeten de leidingen van mn boiler opnieuw worden aangelegd omdat ik waterslag in de leidingen heb omdat hij een vorige keer niet goed is aangelegd.
Maar dat moet al een jaar of 2, ik word gek van het geluid, maar heb ook geen zin in gedoe en mensen in mn huis.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_221713062
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 23:42 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Goud is goed ;)
Klopt, zoals we in het mooie hoge Noorden zeggen! :)
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 07:39 schreef FrequentieHouder het volgende:
Erg herkenbaar. Ik heb er erg veel last van op het moment en loop door teer heen ofzo. Verschillende klusjes, bellen, opruimen, schoonmaken. Maar vooral bellen…….
Ja vet ruk man. Ga nu energie maken om te koken.....
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 08:39 schreef Horzula het volgende:
Het enige wat bij mij hiertegen werkt
is routine, maar ik bèn er op mijn 49-ste nog niet.
heb ik ook, ietsje pietsje jonger maar wat in het vat zit verzuurt niet :+
quote:
15s.gif Op woensdag 2 september 2026 09:13 schreef junkiesietze het volgende:
Mwah, ik heb niet zo'n zin om te bellen, maar waarom ik niet bel is meer omdat ik ook geen zin heb om afspraken te maken en dan van die klusmannetjes in mn huis te laten.
Zo moeten de leidingen van mn boiler opnieuw worden aangelegd omdat ik waterslag in de leidingen heb omdat hij een vorige keer niet goed is aangelegd.
Maar dat moet al een jaar of 2, ik word gek van het geluid, maar heb ook geen zin in gedoe en mensen in mn huis.
Dat is in mijn geval niet het probleem, gewoon het ondernemen van de actie. En dus niet alleen op het front van bellen, maar ook andere zaken die ik gewoon laat liggen terwijl het een peuleschil is. Ik maak er geen tijd voor en lukt mij niet om de energie bij elkaar te rapen en het te doen..
Like trump...
pi_221713199
Procastrinatie.
  woensdag 2 september 2026 @ 18:29:36 #23
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_221713362
quote:
15s.gif Op woensdag 2 september 2026 09:13 schreef junkiesietze het volgende:
Hetzelfde hier. Alleen heb ik er de gewoonte van gemaakt om zoveel mogelijk zelf te doen en te leren. Dat scheelt het meeste tijd en ergernis. Bijvoorbeeld afgelopen zomer, ik was toe aan een nieuwe cv ketel. Het kostte mij een ochtend sleutelen maar dan is het ook klaar. Afgezien dat het een stuk goedkoper is scheelt het ook weer ergernis dat je een installatiebedrijf moet zoeken, afspraak moet maken en toch thuis moet zijn op een moment dat het misschien niet uitkomt.
:)
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_221713720
Ik heb dat nonstop. En het ergste is dat ik het daarna vergeet te doen.
pi_221714991
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 17:56 schreef Kottnauer het volgende:
Procastrinatie.
Procrastinatie is het chronisch of irrationeel uitstellen van taken die je eigenlijk moet of wilt doen, ondanks de negatieve gevolgen zoals stress. Het is geen luiheid, maar een vorm van emotionele vermijding waarbij je brein kiest voor directe opluchting in plaats van het ongemak van een taak.

Dank, wat een uitleg. Maar tja, idd. Ik herken het! :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 19:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb dat nonstop. En het ergste is dat ik het daarna vergeet te doen.
Wat heerlijk (stiekem), bij mij blijft het steken.....
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')