Bekijk deze YouTube-videoquote:Zoon (46) Emile Ratelband verdacht van grootschalige beleggingsfraude
Amsterdam- De financiële opsporingsdienst FIOD is woensdag binnengevallen bij verschillende panden van ondernemer Charles Ratelband.
De 46-jarige zoon van Emile Ratelband wordt verdacht van verduistering en witwassen.
Als je 74 bent dan hoef je nooit meer cussusssenen workshops te doen, fijn hequote:Op dinsdag 1 september 2026 10:53 schreef Kidjuh het volgende:
Moet jij niet een cursus interpunctie en zinsopbouw nemen?
quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:21 schreef Kottnauer het volgende:
De appel valt niet ver van de boom.
De AARDappel.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:21 schreef Kottnauer het volgende:
De appel valt niet ver van de boom.
Maar dan heeft men bepaalde dingen intussen al ruimschoots geleerd, toch?quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als je 74 bent dan hoef je nooit meer cussusssenen workshops te doen, fijn he
ik moet tegenwoordig al opschrijven wanneer de dochters jarig zijn de volgende dag , over de verjaardagen van de 7 kleinkinderen maar niet te sprekenquote:Op dinsdag 1 september 2026 14:48 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Maar dan heeft men bepaalde dingen intussen al ruimschoots geleerd, toch?
hij kon weleens dood zijn en int zijn Thaise vriendin de AOWquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:56 schreef TLC het volgende:
Vader zit ondertussen lekker in Thailand krekels te kweken
quote:Huidige Situatie
Thailand en Canada:
Ratelband emigreerde in 2022 naar Thailand om vastgoed te doen en een krekelfarm te runnen.
Begin 2026 sloeg zijn 17-jarige zoon alarm omdat hij vreesde dat zijn vader daar tegen zijn wil werd vastgehouden.
Later doken er berichten op dat hij zich mogelijk schuilhield bij medium Jomanda in Canada
quote:Emile verhuisde in 2022 naar Thailand, waar hij zich bezighoudt met vastgoed en een opvallende krekelfarm.
Volgens de ondernemer zijn insecten het voedsel van de toekomst.
Terwijl Emile een nieuw leven opbouwde in Thailand, keerde Emilio terug naar Nederland om zich hier op school en voetbal te richten.
Lees ook: Groot verdriet voor Emile Ratelband: ‘Mijn zoon woont weer bij zijn moeder’
Zorgen om Emile
Maar inmiddels maakt de tiener zich grote zorgen. ‘Ik krijg alleen nog appjes van hem, maar daar staan rare fouten en kromme zinnen in.
Dat kan eigenlijk niet van hem zijn’, vertelt Emilio aan De Telegraaf.
Hij vermoedt zelfs dat iemand anders de telefoon van zijn vader gebruikt.
Dacht eerst dat het Mark Rutte was met een pruik, vermomd als Emieltje Ratelband.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
Sow die heeft me wel een hoofd op zeg
Wtf
Niet gewoon een pruik, en een bril van de kermis?quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
Sow die heeft me wel een hoofd op zeg
Wtf
Ik trek de belastingaangifte even uit de kosmosquote:Op dinsdag 1 september 2026 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Vreemd, normaal zitten er altijd hele deugdelijke, betrouwbare mensen bij Harry aan tafel@:wereldgozer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |