Wat stel je voor.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wanneer houd Nederland nu eens op weg te kijken bij het falen van het drugsbeleid?
Met al je vrienden?quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had het toch met een iets kleiner clubje gedaan.
40-45 man met vuurwapens voor de poort of heel veel spullen meenemen omdat je een baby en een klein kind hebtquote:„Bent u niet bang voor een nieuwe aanslag?”, vraagt de bestuursrechter aan de zwangere bewoonster. Ze schudt ontkennend haar hoofd. „Nee hoor. Als er een beveiliger bij de poort staat heb ik rust. Meer dan wanneer we alles moeten verhuizen. Voor een klein kind moet je zoveel spullen meenemen.”
Inderdaad. Net als bij een van de vorige incidenten bij dat pand, waarbij de 21 jarige Antonio T. 25 kogels afvuurde met een AK-47. Hij kreeg er 2500 euro voor...quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon gastjes van 17 die voor een paar duizend euro een vuurwapen in handen gedrukt krijgen maar tegelijkertijd geen idee hebben wat ze aan het doen zijn
quote:Zeker 25 kogels uit AK-47
Nadat T. in de nacht van 28 juli zeker 25 kogels had afgevuurd met de AK-47 legde hij een foto neer van een van de bewoners. De ouders van de man op de foto kregen dinsdag van de advocaat van de verdachte te horen waarom. "Als een waarschuwing", zo vertelde hij.
Maar waarvoor die waarschuwing dan had moeten zijn, vertelde hij er niet bij. Zijn cliënt wil niet vertellen wie zijn opdrachtgever is en wat het doel was van de beschieting. “Het was niet mijn bedoeling om iemand te vermoorden. Ik heb heel egoïstisch gehandeld en ik heb er spijt van.”
Bron: Omroep Gelderland
Neuken er ondanks alle sores wel lekker op los. Lekker hoor!!!!quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:29 schreef Caland het volgende:
https://www.gelderlander.(...)-drugspand~af34444f/
Had die burgemeester al die tijd gelijk. Vraag me ook af waarom je daar dan wil blijven wonen
bohhhhhhhquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neuken er ondanks alle sores wel lekker op los. Lekker hoor!!!!
Dont be a menace!!!!quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
'Onacceptabel'quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als bij een van de vorige incidenten bij dat pand, waarbij de 21 jarige Antonio T. 25 kogels afvuurde met een AK-47. Hij kreeg er 2500 euro voor...
[..]
Al besproken.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
DSIgoden
@:Zipportal
@:Rambodirk
@:Wereldgozer
Uit Nigeria. Vast jarig op 1 januariquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zou mij verbazen als dat ventje dat daar tegen die pui wordt gezet 16 is.
Die zijn nog gunstiger dan zo'n 21 jarige die de vorige keer gebruikt werd.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zou mij verbazen als dat ventje dat daar tegen die pui wordt gezet 16 is.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
en in het Frans aan de receptioniste vroegen waar het station was.
Yup. Die doen het al voor een paar honderd euro.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:41 schreef KinKiJan het volgende:
Die zijn nog gunstiger dan zo'n 21 jarige die de vorige keer gebruikt werd.
Waarschijnlijk doen die het voor nog minder en ze vallen onder jeugdrecht.
Die knul die gelijk zijn handen omhoog doetquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
DSIgoden
@:Zipportal
@:Rambodirk
@:Wereldgozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |