wat gaan die doen dan? je geeft toch het juiste adres op?quote:Op maandag 31 augustus 2026 14:16 schreef LXIV het volgende:
DHL zelf zegt dat ik moet klagen bij de verkoper (van hetgeen ik besteld heb). Maar dat is Amazon en zij doen weer niks met individuele verkopers.
Heb woningruil aangeboden met de mensen op het adres waar mijn pakjes terecht komen, maar die willen niet..quote:Op maandag 31 augustus 2026 14:29 schreef Scuidward het volgende:
Verhuizen lijkt mij de meest makkelijke optie.
Ja, als ik dat zou kunnen kiezen deed ik dat. PostNL bezorgt altijd goedquote:Op maandag 31 augustus 2026 14:33 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wat gaan die doen dan? je geeft toch het juiste adres op?
en de bezorger heeft er al helemaal schijt aan, dus ik zou voortaan een andere bezorgdienst kiezen, of het op een DHL service punt laten bezorgen ipv je eigen adres.
Dat vind ik niet want het gaat om gedrag van een bezorger. Het pakketje was goed en goed geadresseerd. het zal Amazon verder een zorg zijn en terecht.quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:02 schreef Mikeytt het volgende:
DHL heeft ook gelijk verder. Jij hebt geen dienst bij ze afgenomen, dus er valt niks te bespreken met de klantenservice.
Als Amazon niks doet met je klacht, dan ligt de klacht bij Amazon, niet DHL.
Het is geen mening. Jij hebt geen overeenkomst met DHL, enkel met Amazon.quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat vind ik niet want het gaat om gedrag van een bezorger. Het pakketje was goed en goed geadresseerd. het zal Amazon verder een zorg zijn en terecht.
Stel dat die bezorger bij jou door de plantenbakken rijdt. Wat heeft Amazon daar mee te maken?
Een bedrijf als DHL moet gewoon bereikbaar zijn voor mensen.
En als de DHL bezorger over mijn bloemen rijdt als hij een pakje voor de buurman bij mij wil afgeven? Wie kan ik dan bellen?quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het is geen mening. Jij hebt geen overeenkomst met DHL, enkel met Amazon.
Als een bezorger van DHL asociaal bezig is, dan moet Amazon dat bij ze aankaarten.
Jij hebt immers een dienst afgenomen bij Amazon. Als Je pakket verkeerd wordt geleverd, dan is Amazon daar voor jou verantwoordelijk voor.
DHL, want dan heb je met niemand een overeenkomst en gaat het dus om een normale schadeclaim, net zoals wanneer je buurman iets bij je thuis kapot maakt.quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
En als de DHL bezorger over mijn bloemen rijdt als hij een pakje voor de buurman bij mij wil afgeven? Wie kan ik dan bellen?
Ja, en dat gaat dus nietquote:Op maandag 31 augustus 2026 15:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
DHL, want dan heb je met niemand een overeenkomst en gaat het dus om een normale schadeclaim, net zoals wanneer je buurman iets bij je thuis kapot maakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |