rest van je leven? langerquote:Op maandag 31 augustus 2026 14:05 schreef opgebaarde het volgende:
Bestek koop je voor de rest van je leven. Goedkoop is duurkoop. Ik heb met mazzel Kempen & Begeer
nou.. ik gebruik geen steakmessen, niet alleen omdat ik geen steak eet, heb ze gewoon niet nodig?quote:
Hopelijk zo'n heerlijk achterlijk groot zilver bestek met daarnaast in de kast een speciaal serviesset wat alleen bij speciale gelegenheden op tafel komtquote:Op maandag 31 augustus 2026 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
rest van je leven? langer
ik heb het bestek van mn ouders, en die kregen hrt als huwelijkscadeau
nee, dat allang niet meerquote:Op dinsdag 1 september 2026 00:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hopelijk zo'n heerlijk achterlijk groot zilver bestek met daarnaast in de kast een speciaal serviesset wat alleen bij speciale gelegenheden op tafel komt
Qua servies heb ik Rosenthal, maar bestek wilde ik misschien ook voor WMF of Zwilling gaan.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:44 schreef Nielojram75 het volgende:
Je kan wel bestek bij de azetiejon of de ikea kopen, maar bestek moet je wel ' smaken'..
Ik heb ooit zo'm triljoendelig bestek, zware RVS, op de zwarte markt gekocht, prima bestek, maar dat ik 4 jaar geleden een setje van WMF kocht, pak ik die nu toch nog altijd, eet gewoon lekkerder..
Helaas is dat WMF setje overal uitverkocht, dus, als de vaatwasser niet op tijd draait, was ik het met de hand af.
Ik heb zoiets ook met servies, ik vind het lekkerste eten&drinken van porselein.. Zal heus wel tussen mijn oren zitten, maar ik geef er dan maar wat meer aan uit ( Alhoewel mijn huidige servies van de xenos komt)
Ik had het van mijn opa en oma, nadat ik eerst zelf als student gewoon zo’n bistro besteksetje aan een rekje kocht. Uiteindelijk een mooie set van mijn overleden schoonmoeder in gebruik genomen en de hele bups van opa en oma en nog een paar losse bestekdelen weggegeven. Onverwoestbaar, ik denk dat de ontvangers het tzt ook weer aan een van hun kinderen of kleinkinderen door kunnen geven.quote:Op zondag 6 september 2026 14:42 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb nog het Gero Zilmeta bestek uit het jaar kruik van mijn (overleden) ouders. Onverwoestbaar en tijdloos.
Haha, ja, zelf had ik ook nog een bij elkaar geraapt sooitje van de Hema ofso. Kan mij nog vaag herinneren dat mijn moeder een dressoir had met daarin een la gevoerd met groen vilt waar de hele set in lag.quote:Op zondag 6 september 2026 15:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had het van mijn opa en oma, nadat ik eerst zelf als student gewoon zo’n bistro besteksetje aan een rekje kocht. Uiteindelijk een mooie set van mijn overleden schoonmoeder in gebruik genomen en de hele bups van opa en oma en nog een paar losse bestekdelen weggegeven. Onverwoestbaar, ik denk dat de ontvangers het tzt ook weer aan een van hun kinderen of kleinkinderen door kunnen geven.
Ik had van opa en oma model 512, Forli. Heb destijds nog wat aanvulling via Marktplaats gekocht.quote:Op zondag 6 september 2026 15:59 schreef Firuze60 het volgende:
Was even zoeken, maar dit model.
https://www.gekopbestek.nl/contents/nl/d5568047.html
Leuke site btw!
Dat bestek doet al veel moderner aan dan die ik heb. Is ook niet meer te krijgen, volgens mij hebben ze het bij hun trouwen gekregen in 1955.quote:Op maandag 7 september 2026 13:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had van opa en oma model 512, Forli. Heb destijds nog wat aanvulling via Marktplaats gekocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |