Zou toch gewoon ontslagen moeten worden.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vreselijke renner.
Toch ook altijd gek dat een ploeg daar geen grip op kan krijgen.
Benieuwd naar het laatste stuk:quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
En dat met hollen en stilstaan.
Klaus Moller! Ook wel een naam uit vervlogen tijdenquote:Op zondag 30 augustus 2026 18:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Widar bedoel je dan? Denk dat ze daar meer van hadden verwacht na de 1e bergritquote:Op zondag 30 augustus 2026 18:36 schreef kibo het volgende:
De Belgen hebben wederom een nieuwe wielerGod
Erg benieuwd hoeveel jaar Cancellara hem gaat geven. Zo'n topper moet je eigenlijk wel voor vijf jaar aan je binden.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:36 schreef Marcoss het volgende:
Groves DNF, wat een dramatisch jaar heeft die
Widar. Is. Geen. Klassementsrenner.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Widar bedoel je dan? Denk dat ze daar meer van hadden verwacht na de 1e aankomst bergop
Zou die jongen wel eens tevreden gaan slapen?quote:Een zevende plaats, maar toch sprak Jarno Widar van een “kutdag”. “Ik vond persoonlijk dat ze niet hard genoeg reden op die beklimmingen onderweg. We zaten nog met honderd man samen. Dat vond ik redelijk vervelend”, vertelde de 20-jarige renner van Lotto-Intermarché bij Sporza.
Ongelooflijk. Dan gaat hij toch zelf tempo maken of hij laat zijn fantastische team tempo maken?quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou die jongen wel eens tevreden gaan slapen?
Ah ja, het EPO-jaar 2001.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Ik weet niet wie er welke doping gebruikt en hoe veel, maar ik weet wel dat ik voor het eerst in jaren weer eens naar een spannende bergetappe heb gekeken gisteren.quote:Op maandag 31 augustus 2026 06:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ah ja, het EPO-jaar 2001.
Ah ja, Claus Møller, de man van de anabole steroïdendoping die niet meer namens Denemarken mocht rijden.
Het ene dopingrecord verbeterd door het andere.
Zoals Poulidor in 2007 al opmerkte bij het epische hollen en stilstaan duel tussen Rasmussen en Contador: dit kan niet au naturel.
Toch?
Dit is het echte wielrennen, zonder Pogacar.
Lmao.
In before verlate paint job. Stukje Spaanse mentaliteit.quote:Op maandag 31 augustus 2026 07:22 schreef DeeBee het volgende:
Mooie stijl van Mas overigens met zwarte broek en zwarte fiets
Die volledige kleur outfits incl. fiets en helm zijn toch wel ernstig clownesk vaak
Het 'echte' wielrennen 'moet' helemaal niets.quote:Op maandag 31 augustus 2026 08:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er welke doping gebruikt en hoe veel, maar ik weet wel dat ik voor het eerst in jaren weer eens naar een spannende bergetappe heb gekeken gisteren.
En dat is inderdaad hoe het echte wielrennen moet zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |