abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221677700
De Voetballoting is net geweest voor de Champions League

Er zijn 144 voetbal wedstrijden. Aan de hand van een lijst met wedstrijden wil ik weten welke wedstrijd het dichts bij elkaar ligt en welke wedstrijd het verst van elkaar ligt (reistijd)

Maar chatGPT maakt er een zooitje van
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 18:23:19 #2
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221677783
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 18:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Voetballoting is net geweest voor de Champions League

Er zijn 144 voetbal wedstrijden. Aan de hand van een lijst met wedstrijden wil ik weten welke wedstrijd het dichts bij elkaar ligt en welke wedstrijd het verst van elkaar ligt (reistijd)

Maar chatGPT maakt er een zooitje van
Even doorpushen bij chippity werkt vaak wel. Hij wilde mij eerst geen foto van Alycia in Heraclesoutfit geven, maar ik liet het er niet bij zitten. Uiteindelijk toch gekregen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221677810
Kortste afstand
Club Brugge – Racing Club de Lens
Hemelsbreed zo'n 91 km (over de weg ca. 110 km, ruim een uur rijden). Lens ligt in het uiterste noorden van Frankrijk, vlak bij de Belgische grens — dichterbij dan bijna elke andere combinatie in het schema. Op gepaste afstand volgt Club Brugge – PSV (~160 km) en LASK Linz – Slovan Bratislava (~210 km).

Grootste afstand
Sabah (Baku, Azerbeidzjan) – Villarreal
Hemelsbreed ongeveer 4.260 km. Sabah is met afstand de meest oostelijke club in de loting, en Villarreal ligt relatief ver naar het westen in Spanje, wat deze combinatie tot de langste reis van het hele toernooi maakt. Andere extreme Sabah-duels liggen in dezelfde orde van grootte: Sabah – Manchester United (~4.230 km) en Sabah – Arsenal (~3.970 km), maar Villarreal wint nipt.

Klopt ook niet. Villarreal ligt niet in het westen.
pi_221677832
Is erg moeilijk. Ik kan he took zelf uitrekenen maar zal er uren aan zitten pff
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221677843

Club Brugge - PSV klopt niet want Brugge moet naar Eindhoven

Ik wil ook berekenen welke Club het dichst en welke club het verst moet reizen... Maar als die uit en thuis ploegen door elkaar haalt dan kan ik nooit een correcte schema maken
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 18:43:02 #6
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221677886
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]

Club Brugge - PSV klopt niet want Brugge moet naar Eindhoven

Ik wil ook berekenen welke Club het dichst en welke club het verst moet reizen... Maar als die uit en thuis ploegen door elkaar haalt dan kan ik nooit een correcte schema maken
Maar de afstand blijft dan toch hetzelfde?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 19:08:41 #7
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_221678077
Met Chat of Work geprobeerd? Work kan veel betere resultaten opleveren, zeker als je 'm wat meer tijd geeft door een hogere effort te kiezen. Wees duidelijk en ondubbelzinnig in je prompt en stel bijvoorbeeld voor om de afstanden te bepalen met Google Maps. Probeer zelf ook wat data aan te leveren waarvan je zeker bent dat het correct is, dat kan ook helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')