Bel eens aan bij je buren en vraag naar de reden?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:10 schreef ReplaR het volgende:
is er een onbeschreven regel in de bouw om zoveel mogelijk herrie in het begin van de dag te maken?
Hiernaast zijn ze een woning aan het renoveren en het valt me op dat in het eerste uur er veel geboord wordt en de rest van de dag niet meer.
En wat bedoelden ze daarmee?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kan ook een bewuste subtiele stille hint zijn. Bij mijn buren ging af en toe nog weleens de stofzuiger midden in de nacht aan om deze vervolgens weer uit te zetten.
Heb ik niet gevraagd. Kan wel een educated guess doen, maar vind het eigenlijk de moeite niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En wat bedoelden ze daarmee?
Hij ging trouwens wel ook ooit eens in zijn auto hard Satisfaction op repeat draaien nadat mijn kat zogenaamd ziek was geworden van de Catisfaction noeppies. Moest mij denk ik het gevoel geven dat hij ze had vergiftigd ofzo.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En wat bedoelden ze daarmee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |