Bueltagodenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:06 schreef TAmaru het volgende:
wel extreem deze afdaling
kan eigenlijk niet
Gelukkig zit er een scherpe co-commentator naast om hem te corrigeren, oh wacht.quote:
Al besproken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Laatste overwinning Mas, 4 jaar geleden Emilia. Wie versloeg hij? Pogacar.
Mas rijdt ook gewoon om zoveel tijd te pakken op de anderen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd om in wiel te gaan zitten Enric
Die heeft veel meer aan een halve minuut en een tweede plaats dan aan geen halve minuut en een tweede plaats.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd om in wiel te gaan zitten Enric
Op een normale dag wint Pogi met gemak iedere sprint van Mas, ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die heeft veel meer aan een halve minuut en een tweede plaats dan aan geen halve minuut en een tweede plaats.
Nu dan zeker. Voorsprong is voldoende, Pogacar rijdt wel door. Achterin bakkeleien zequote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die heeft veel meer aan een halve minuut en een tweede plaats dan aan geen halve minuut en een tweede plaats.
Nee. Tenzij hij een keer echt op zijn bek stuitert.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:27 schreef TAmaru het volgende:
zou het toch nog spannend worden? Tadej vermoeid en telkens iets minder?
Hopelijk was dit de gevaarlijkste afdaling van de Vueltaquote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee. Tenzij hij een keer echt op zijn bek stuitert.
Pogacar: "I was was really surprised on the top, he flew passed me like a rocket. I was not expecting because int the radio they told me I am leading 40'' and was no mentioning on him. He passed me and I was a little bit shocked."quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:35 schreef wimderon het volgende:
Hij dacht dus dat hij ruim voor lag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |