Wat ik zo absurd vond toen, was dat mensen durfden te zeggen dat er geen vliegtuig het pentagon in was gevlogen maar dat het een raket was. Ondertussen zagen tientallen mensen vanuit hun auto dat vliegtuig er in zeilen. Al die getuigenverklaringen, die passagierslijst, alles werd minder betrouwbaar geacht dan een korrelig filmpje waarin niks te herkennen was en het idee dat een vliegtuig een ander soort gat had achter moeten laten.quote:Op zondag 30 augustus 2026 13:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De theoriën: tot daar aan toe, daar valt over te discussiëren.
Maar dat de hele inslagen van die vliegtuigen niet echt waren? Photoshop met miniatuurtjes?
Eerlijk is eerlijk, dat sneeuwde wel een beetje onder.quote:Op dinsdag 1 september 2026 00:21 schreef BennieButtfuck het volgende:
Ik was toen nog in de rouw van de vlak daarvoor verongelukte zangeres Aaliyah, van wie ik een poster op m'n jongenskamer had en wiens aangezicht ook dingen deed met de inhoud van m'n V&D-boxershort. M.a.w., ik heb van dat hele 9/11 dus weinig meegekregen.
Jep. Ik heb die poster na een tijdje dan ook weg moeten doen.quote:Op woensdag 2 september 2026 01:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dat sneeuwde wel een beetje onder.
Maar waar was jij op 9/11 ?quote:Op woensdag 2 september 2026 10:22 schreef Memeowitz het volgende:
Normies huilen alleen over de symptomen. Alles buiten het regime narratief magge niet zegge. Ja blijf dan maar huilen niets zal er veranderen.
Nog niet geboren, denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2026 14:26 schreef VacaLoca het volgende:
Op fok. Kan alleen de topics niet meer vinden, klopt dat?
Hier staat een gedeelte.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:03 schreef Lienekien het volgende:
Hier een paar topics in NWS van die middag.
NWS / Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYC
NWS / Live CNN verslag
NWS / Waanzinnige aanslagen in de USA
Hmm ik zie dat m'n oude account in 2002 is aangemaakt, ik vergis me denk ik. Ik zat dan op een ander forum/chat of las misschien alleen mee. Weet namelijk nog wel dat ik zoals velen thuiskwam van middelbare school en m'n moeder had geloof ik de NOS of RTL op en ik wilde CNN kijken en ben dat volgens mij later op de dag gaan bespreken op een forum. Heb tweede vliegtuig live binnen zien vliegen. Volgende dag hadden we op school een minuut of 3 stilte in een kring.quote:
In deze post heb ik heel wat topics die er over gingen geplaatst:quote:Op vrijdag 11 september 2026 14:26 schreef VacaLoca het volgende:
Op fok. Kan alleen de topics niet meer vinden, klopt dat?
Maar die kun je niet aanklikken.quote:Op vrijdag 11 september 2026 14:54 schreef golfer het volgende:
[..]
In deze post heb ik heel wat topics die er over gingen geplaatst:
golfer in GC / 9/11 waar was jij?
Inderdaad. Ging meer om aan te tonen hoeveel topics er achter elkaar werden aangemaakt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |