T Squote:Op dinsdag 25 augustus 2026 23:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Zou jij het accepteren als jouw vader of moeder uit de kast zou komen als transgender? Dus als je een vader hebt die zegt dat hij graag een vrouw wil worden of als je een moeder die graag een man wil worden?
Mooie lijst. Zo kunnen we iig ff vooruit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 23:50 schreef RM-rf het volgende:
Om al een beetje vooruit te fantaseren:
Zou jij het accepteren als je buurman transseksueel zou zijn
Zou jij het accepteren als een buschauffeur transseksueel zou zijn
Zou jij het accepteren als je stripper transseksueel zou zijn
Zou jij het accepteren als de dominee transseksueel zou zijn
Zou jij het accepteren als max Verstappen transseksueel zou zijn
Zou jij het accepteren als de minister-president transseksueel zou zijn
Zou jij het accepteren als niemand transseksueel zou zijn
Zou jij het accepteren als de topicstarter transseksueel zou zijn
Zou jij het accepteren als je huisdier transseksueel zou zijn
Zou jij het accepteren als een blok kaas transseksueel zou zijn
Zou jij het accepteren als Dr8gonforLife transseksueel zou zijn
Wat is het de laatste tijd dat users zo gefixeerd zijn op transmensen? De Amerikaanse hype was vorig jaar toch, dat het gevaar daar opeens vandaan kwam.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 23:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Zou jij het accepteren als jouw vader of moeder uit de kast zou komen als transgender? Dus als je een vader hebt die zegt dat hij graag een vrouw wil worden of als je een moeder die graag een man wil worden?
Dat is toch geen acceptatie?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 06:12 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zou het wel accepteren maar ik zou dan verder wel het contact verbreken.
Ik accepteer zijn reactie, tevens genote en verwijderd, zoietsquote:Op woensdag 26 augustus 2026 07:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is toch geen acceptatie?
quote:
Als ik alle topics die over transmensen gaan automatisch zou verwijderen dan zou het transfobisch kunnen lijkenquote:
Het gaat er niet om dat het over transmensen gaar maar dat het weer z’n topic is van stel dat je ouders trans zou zijn, hoeveel van die onzin kan er dan nog geopend wordenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 07:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
[..]
Als ik alle topics die over transmensen gaan automatisch zou verwijderen dan zou het transfobisch kunnen lijken
De meeste zijn allemaal al verhuisd of verwijderd.. Met deze erbij 2quote:Op woensdag 26 augustus 2026 07:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het over transmensen gaar maar dat het weer z’n topic is van stel dat je ouders trans zou zijn, hoeveel van die onzin kan er dan nog geopend worden
Ik beaam dat dit een kut topic is, van een user die continu dit soort topics aanmaakt, en waardoor ik liever helemaal weg blijf.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 07:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
[..]
Als ik alle topics die over transmensen gaan automatisch zou verwijderen dan zou het transfobisch kunnen lijken
Ik zou er wel over gaan nadenken, zeker als mijn vader zich in het openbaar laat zien met een bal in zijn bek of als goedkope slet uitgedost op de pride rond looptquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 23:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ben ik het niet mee eens, iemand kan groeien en veranderen, inclusief trans worden. mensen houden soms ook van elkaar en groeien uit elkaar en gaan dan uit elkaar omdat ze veranderen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 07:50 schreef Hiddendoe het volgende:
Waarom niet? In de kern blijft zo iemand toch hetzelfde.
Voor geld accepteren we allesquote:Op woensdag 26 augustus 2026 11:22 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Ik zou er wel over gaan nadenken, zeker als mijn vader zich in het openbaar laat zien met een bal in zijn bek of als goedkope slet uitgedost op de pride rond loopt
[..]
Ben ik het niet mee eens, iemand kan groeien en veranderen, inclusief trans worden. mensen houden soms ook van elkaar en groeien uit elkaar en gaan dan uit elkaar omdat ze veranderen.
Maar ik zou ook meewegen hoe groot de erfenis gaat worden, want de kans bestaat dat ze je onterven en je dan een paar ton mis looptSoms moet je voor je eigen bestwil dingen slikken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |