Die gaat op 1 komenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:23 schreef Mrmime het volgende:
It costs a lot to look this cheap!
Heerlijk mens met heel veel zelfspot. Groot muzikant.
Die zal gemist worden en de Top2000 gevuld met haar hits.
Vette coverquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:03 schreef nelaeryn het volgende:
RIP![]()
Bekijk deze YouTube-video
Beste Joline cover ooit aldus Dolly.
Beetje vroeg nog voor de heel grote overlijdensbonus bij de top2000quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:23 schreef Mrmime het volgende:
It costs a lot to look this cheap!
Heerlijk mens met heel veel zelfspot. Groot muzikant.
Die zal gemist worden en de Top2000 gevuld met haar hits.
Willie Nelson, Bob Dylan, Paul en Ringo, Mick en Keith..quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eerst Bonnie Tyler, nu Dolly Parton. Waar gaat het heen.
Die is inderdaad erg goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:19 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
“I love Jack to death, The White Stripes did one of the greatest versions ever of Jolene." --Dolly Parton
Ik ga het even aanpassen. Er was nog niks te vinden, alleen het bericht van haar neef op Facebook.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ga het even aanpassen. Er was nog niks te vinden, alleen het bericht van haar neef op Facebook.
Uit respect voor Dolly ga ik nu de laptop opstarten.
moet ook een foto van dollywood bijquote:
Eigenlijk wel apart om te beseffen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Willie Nelson, Bob Dylan, Paul en Ringo, Mick en Keith..
Oh ja.. Stelletje goudvissen idd. En het jaar is nog jongquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje vroeg nog voor de heel grote overlijdensbonus bij de top2000
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |