Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 11:24 schreef ToT het volgende:
Ik zit net hier naar te luisteren:
Bekijk deze YouTube-video
Daar zat ik dus net aan te denken maar er is een groot probleem.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 10:48 schreef Regilio_ het volgende:
Geniet ervan![]()
Hoeveel melk neem je mee in je koelbox?![]()
quote:
Echt? Ik ben er nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 11:27 schreef Harvest89 het volgende:
Lol.
Als kind vond ik dat samen met de Efteling het leukste pretpark.
Er is daar een wildwaterbaan en een of andere piratenattractie met poppen waar ik herhaaldelijk steeds in wou gaan tot beetje ergernis van mijn arme vader.
Niet bekend met Europa park.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 08:48 schreef incel het volgende:
[..]
Echt? Ik ben er nog nooit geweest.
Heb sowieso vet weinig pretparken gedaan in m'n leven.
Alleen
- Drievliet
- Duinrel
- Walibi Holland
- Bobbejaanland
- Efteling
- Europa Park
En die Europa Park was laatst pas voor het eerst.
Ben benieuwd hoe Phantasialand is. Hoop dat het vetter wordt dan Europa Park maar denk dat Voltron en Silver Star moeilijk te overtreffen zijn. Maar de thematisering is wel veel beter in Phantasialand.
Hoop ook dat t niet te druk is.
Volgend jaar wil ik meer parken pakken. Wil sowieso ook eens Walibi Belgium doen en Energylandia in Polen, maar die krijgen nieuwe achtbanen volgens mij krijgt Walibi Belgium ook een RMC en Energylandia krijgt een nieuwe B&M en daar wil ik wel op wachten eigenlijk anders moet je een jaar later weer terug dat is ook zo zonde![]()
Helemaal niet man Europa Park is het grootste park van Duitsland.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet bekend met Europa park.
Maar volgens mij is Phantasialand groter. Het grootste pretpark van Duitsland.
En ik verwacht dat ze ook flink hebben bij gebouwd sinds ik er was jaren terug.
Die piratenattractie was vooral gericht naar kinderen, net zoals die carnaval attractie in de Efteling.
Maar er staan ook veel achtbanen en attracties voor volwassenen.
Leuk dat je er zo van kan genieten kerel.quote:Op maandag 7 september 2026 07:15 schreef incel het volgende:
Uiteindelijk ben ik wel echt blij dat ik 2 dagen ben geweest in plaats van 1. Echt bij Europa Park moet je eigenlijk 3 dagen i.p.v. 2 en Phantasialand echt 2 dagen i.p.v. 1 anders mis je zoveel. Bij ons was de eerste dag bijvoorbeeld Mystery Castle al gesloten.Maar kon er gelukkig de 2e dag wel in. Dat is ook echt een vet apparaat
En die Talocan die gaat echt mega hard ik was helemaal duizelig toen ik daar klaar mee was. En ze hebben ook veel filler attracties die Winja's Fear en Force en Colorado Express zijn ook echt erg vet. En die VR coaster en die muizen dark ride en zo had ik ook bijna gemist. Ik heb nu gewoon alles meerdere keren kunnen doen
![]()
Jammer dat het seizoen voorbij is, vraag me af waar ik volgend jaar allemaal heen gaMisschien wat in Spanje of Frankrijk of zo.
Bedankt maar toch voel ik een beetje afgunstquote:Op maandag 7 september 2026 09:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Leuk dat je er zo van kan genieten kerel.
Kwam nog oude beelden van je tegen toen je voor het glazen huis stond:
Goed te zien dat je je hebt ontwikkeld
quote:Op maandag 7 september 2026 09:06 schreef incel het volgende:
[..]
Bedankt maar toch voel ik een beetje afgunst
Die boodschap kwam wel aanquote:Op maandag 7 september 2026 09:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Leuk dat je er zo van kan genieten kerel.
Kwam nog oude beelden van je tegen toen je voor het glazen huis stond:
Goed te zien dat je je hebt ontwikkeld
Zie je nou wel. Jullie zijn allemaal vet jaloers omdat ik van die geweldig leuke dingen doe.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |