Beide ouders dit jaar overleden, daarbij nog eens ziek geworden. Dus zit thuis, en hoopt tijdens het WK weer aanwezig te zijnquote:
Een grote groep gaan ze er normaal niet uitgooien, dus als ze slim zijn, blijven ze als bus bij elkaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:57 schreef TAmaru het volgende:
gaan er nu 100+ man buiten tijd finishen?
De regels tijdens het spel veranderen blijft altijd matig.quote:
Kan me dat van de afgelopen jaren niet herinneren dat dat nog eens gebeurd is. Uit de EPO-tijd wel. Maar het was ook een extreem korte ritquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een grote groep gaan ze er normaal niet uitgooien, dus als ze slim zijn, blijven ze als bus bij elkaar
rijdt met een gebroken enkelquote:
Wat zou precies het idee van doorrijden zijn? Lijkt me niet dat al die blessures herstellen in 2,5 week in volle inspanning en hij is ook te goed om een grote uit te rijden puur om uit te rijdenquote:
quote:109 Rodriguez Carlos Netcompany INEOS Cycling Team + 22:45
Het maakt voor hem toch ook niet zoveel uit of hij op 10, 20 of 30 minuten eindigt?quote:
Als je benen hebt ga je niet flirten met de (uiteindelijk opgerekte) tijdslimiet lijkt me.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het maakt voor hem toch ook niet zoveel uit of hij op 10, 20 of 30 minuten eindigt?
Dat hij bergop gelost werd door Brennen, zegt dan maar.. maar denk dat Wout in het hooggebergte voor het laatst echt goed was in de Vuelta van 2024 tot z'n crash
Oh, was dat zo krap ja/? Dan is dat niet logisch neequote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je benen hebt ga je niet flirten met de (uiteindelijk opgerekte) tijdslimiet lijkt me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |