SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:09 schreef Droopie het volgende:
Zucht.
Ts begint.
Maar wat doe jij nu heel de dag?
Het is 1700, net klaar met werken of niet?
Je komt thuis, logt in en dan denk je. Even vragen wat er hypotetisch kan gebeuren en wat zou de gemiddelde user op FOK! van vinden.
Hij mag naar VER, maar dat had je wel verwacht heNu heb ik opeens een ontzettend schrikbeeld voor mijn ogen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom straks thuis, en mijn vrouw (met wie ik al ruim 25 jaar samen ben) verteld me dan, dat zij "Dr8gonOfLife" op FOK! is ....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
In ieder geval obsessief mee bezig. Maar dat heeft deze TS met wel meer onderwerpenquote:Op maandag 24 augustus 2026 17:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Plottwist: TS is zelf een transgender.
GC / Zitten er transgenders op dit forum?quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:38 schreef Dven het volgende:
[..]
In ieder geval obsessief mee bezig. Maar dat heeft deze TS met wel meer onderwerpen
R&P / Zou jij het accepteren als jouw partner trans zou zijn?
Hoe vraag ik een slotje zonder een slotje te vragen :quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:38 schreef Dven het volgende:
[..]
In ieder geval obsessief mee bezig. Maar dat heeft deze TS met wel meer onderwerpen
R&P / Zou jij het accepteren als jouw partner trans zou zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |