Hij heeft een hele dikke duimquote:Op maandag 24 augustus 2026 14:50 schreef Ama het volgende:
Hoe verzin je al die verhalen toch weer elke keer.
ik vind dit nog het minst ongeloofwaardige aan het verhaalquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:02 schreef Schanu het volgende:
De 'dochter' in kwestie nam zelf contact met jou op via een appje? Het lijkt mij dat als iemand contactgegevens opvraagt van een donor, dat dit via de instantie zelf verloopt en niet dat het alle gegevens van de donor worden vrijgegeven zonder dat de donor in kwestie überhaupt weet dat het kind contact met hem zoekt. Een telefoonnummer zullen ze ook niet delen lijkt mij, nog los van het feit dat het mij sterk lijkt dat je na meer dan 20 jaar nog steeds hetzelfde telefoonnummer hebt.
Mensen van in de veertig, zoals ook ik, hadden voor hun twintigste al wel een mobiele telefoon. En nummerbehoud heeft altijd bestaan.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind dit nog het minst ongeloofwaardige aan het verhaal
Dat neuken deden wij vaak gewoon in het studentenhuis. Dus dan wist iedereen dat ook wel meteen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:25 schreef gianni61 het volgende:
Maar om terug te komen op het lulverhaal in de OP:
Als je dus met een meid naar bed was geweest moest je dus daarna bij een spermabank een potje volkwakken en van dit laatste fotografisch bewijs leveren?
maar dat je zogenaamd echt met een vrouw naar bed was geweest dat geloofden die vrienden wel zonder bewijs?
Dat lijkt me het meest geloofwaardige juist. De kleine groep mensen die ik nu ken en 20 jaar geleden ook kende, inclusief mijzelf, heeft gewoon nog hetzelfde nummer, mobiel en indien relevant thuisquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind dit nog het minst ongeloofwaardige aan het verhaal
Oh nee, hoe werkt het dan??? word ik gescamd?quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:05 schreef miss_sly het volgende:
Het is weer een mooi verhaal waar vooral uit moet blijken hoe geweldig TS is.
Het is alleen jammer dat het zo simpelweg niet werkt als je als kind dat met donorzaad is verwekt wil weten wie die donor was.
Maar, we hebben wel weer gelachen.
Nou dit inderdaad. Fantaseert deze Ts niet over het anaal verkrachten van vrouwen en daar volmondig trots op is, komt er deze koeienpoep-verhaal er wel weer uit.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:50 schreef Ama het volgende:
Hoe verzin je al die verhalen toch weer elke keer.
Nou eerder uit zijn hele handquote:
het minst ongeloofwaardige is ook direct het meest geloofwaardige..quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me het meest geloofwaardige juist. De kleine groep mensen die ik nu ken en 20 jaar geleden ook kende, inclusief mijzelf, heeft gewoon nog hetzelfde nummer, mobiel en indien relevant thuis
dit gaat zelfs voor mij wat ver, hoewel je nu wel stoute gedachten in mijn hoofd hebt geplandquote:Op maandag 24 augustus 2026 17:07 schreef Hyaenidae het volgende:
Jou kennende draait dat afspraakje uit op seks, wat dan technisch gezien een beetje onder incest valt, maar ook weer niet helemaal. Ik zou zeggen doe wat je niet laten kunt, je leeft maar één keer en ze is boven de 18 dus het mag.
quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:07 schreef Hyaenidae het volgende:
Jou kennende draait dat afspraakje uit op seks, wat dan technisch gezien een beetje onder incest valt, maar ook weer niet helemaal. Ik zou zeggen doe wat je niet laten kunt, je leeft maar één keer en ze is boven de 18 dus het mag.
quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:08 schreef TAmaru het volgende:
[..]
dit gaat zelfs voor mij wat ver, hoewel je nu wel stoute gedachten in mijn hoofd hebt gepland
Die gaan echt niet met de benen wijd voor 'm hoor!quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:23 schreef Cupfighter het volgende:
Nooit geweten dat opblaaspoppen zwanger kunnen raken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |