Dat is er niet. Don't feed en zo.quote:
Zat op een tribune, heb geen lege plekken gezien.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:26 schreef kibo het volgende:
Zandvoort liet vandaag zien wat een flopsport F1 eigenlijk is. Na die crash stroomt de oranje kudde met hun Max petjes () massaal het circuit uit. Die kwamen dus niet voor de "sport" , maar voor hun afgod.
Mooi dat dit circus in Zandvoort nu definitief passe is .![]()
Zandvoort heeft in potentie zoveel meer te bieden dan autootje racen.
Kan best dat dat overal gebeurt toch?quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:26 schreef kibo het volgende:
Zandvoort liet vandaag zien wat een flopsport F1 eigenlijk is. Na die crash stroomt de oranje kudde met hun Max petjes () massaal het circuit uit. Die kwamen dus niet voor de "sport" , maar voor hun afgod.
Zandvoorter met minderwaardigheidscomplex gespot.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:26 schreef kibo het volgende:
quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:26 schreef kibo het volgende:
GA1 ook nietquote:Op zondag 23 augustus 2026 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zat op een tribune, heb geen lege plekken gezien.
Zoals? Want zonder autootjes om te racen heeft een circuit zo weinig te bieden, of vind je dat je er alleen met opgevoerde brommertjes geraced moet worden in Zandvoort?quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:26 schreef kibo het volgende:
Ooit komt het wel terug denk ik.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:24 schreef Nattekat het volgende:
Heb het toch nog even goed tot me genomen in de laatste momenten dat ik op de tribune zat. Dit was echt een prachtige afsluiter van Zandvoort en de hele show ernaartoe stond er echt perfect van in het teken. Ik had dit absoluut niet willen missen, misschien wel mijn mooiste F1 ervaring op het circuit.
Ik betwijfel het. Nou had ik je voor 2019 ook voor gek verklaard, maar dan nog zat alles ook echt volledig mee. Ik zie dit nooit meer gebeuren.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ooit komt het wel terug denk ik.
Ik houd hoop. Ijdele hoop misschien. Maar toch.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Nou had ik je voor 2019 ook voor gek verklaard, maar dan nog zat alles ook echt volledig mee. Ik zie dit nooit meer gebeuren.
Ik heb om me heen ook niemand naar huis zien gaan na de crash. Natuurlijk staan er wat mensen op om te pissen of wat drinken te halen tijdens code rood, maar iedereen kwam daarna gewoon terug en bij de herstart zat het net zo vol als daarvoor.quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was je er?
Er ging iig in de ga1 helemaal niemand naar huis.
Ja dat zijn gewoon de azijnzeikers die altijd alleen maar posten als Max er uit ligtquote:Op zondag 23 augustus 2026 21:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb om me heen ook niemand naar huis zien gaan na de crash. Natuurlijk staan er wat mensen op om te pissen of wat drinken te halen tijdens code rood, maar iedereen kwam daarna gewoon terug en bij de herstart zat het net zo vol als daarvoor.
Hier dezelfde ervaring, heb niemand zien vertrekken. Zat bij de Tarzanbocht. Geweldige plek. Veel inhaalacties gezien. En twee knuffelende Williams-bolides.quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb om me heen ook niemand naar huis zien gaan na de crash. Natuurlijk staan er wat mensen op om te pissen of wat drinken te halen tijdens code rood, maar iedereen kwam daarna gewoon terug en bij de herstart zat het net zo vol als daarvoor.
In ieder geval wel 2. Zie het filmpje van de NOS: https://nos.nl/artikel/26(...)geven-was-harde-klapquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:31 schreef LTVDK het volgende:
Ja dat zijn gewoon de azijnzeikers die altijd alleen maar posten als Max er uit ligtJe zag wel mensen van de tribunes aflopen tijdens de rode vlag, maar ze daarna ook weer terugkomen met eten en drinken.
Dan leg je veel geld neer voor een kaartje en dan laat je jezelf zo kennen ...quote:Op zondag 23 augustus 2026 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
In ieder geval wel 2. Zie het filmpje van de NOS: https://nos.nl/artikel/26(...)geven-was-harde-klap
Due hadden er sowieso niet bij moeten zijn. Zonde van het kaartje voor een echte liefhebber die ze nu een leuke dag door de neus hebben geboord.quote:Op zondag 23 augustus 2026 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
In ieder geval wel 2. Zie het filmpje van de NOS: https://nos.nl/artikel/26(...)geven-was-harde-klap
Wilde voor de sfeer en kunnen rondlopen geen vaste plek hebben. Ik vond de ga1 daarom echt geweldig.quote:Op zondag 23 augustus 2026 23:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hier dezelfde ervaring, heb niemand zien vertrekken. Zat bij de Tarzanbocht. Geweldige plek. Veel inhaalacties gezien. En twee knuffelende Williams-bolides.
Ging ie ook hard buiten de baan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |