Dat is grnoegquote:Op zondag 23 augustus 2026 21:33 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Volgens mij is slechts één verkrachting bewezen geacht en ging dat bovendien om slechts één vinger.
Kun je dat nader verklaren.quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:33 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Volgens mij is slechts één verkrachting bewezen geacht en ging dat bovendien om slechts één vinger.
Voor verkrachting hoef je niet direct je hele arm erbij te doen. Waar rook is, is vuur.quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:33 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Geeft toch niets, als het niemand boeit zakt het vanzelf wel wegquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:38 schreef SimonB. het volgende:
Is hier reeds behandeld:
NWS / Ali B rechtszaak #26 - Ali de bewezen serieverkrachter
@:Frutsel
@:Jippie
@:sp3c
@:vul_maar_in
Ali was veroordeeld voor poging tot verkrachting van Ellen Ten Damme in de rechtszaak, en veroordeeld voor verkrachting van Ellen en nog een slachtoffer in de beroepszaak.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kun je dat nader verklaren.
Ik heb die zaak niet gevolgd.
Heeft hij dat hardhandig gedaan of toen ze sliep of zo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |