Ja, dit zijn geen aankomsten voor Joop. Vooral niet als Wout direct na een bocht de knuppel in het hoenderhok gooit, zonder die aanval was het waarschijnlijk nog wel meegevallen.quote:
Bij de finish zelfs. Die komt nu op de zwarte lijst van WLR.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:44 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Thuis staat hem GEORGES te wachten!
Het is wachten op een jaar of 5 (?) tot er een mini Tadej het podium op wordt gesleurd. Zo'n mini wk trui en hetzelfde blitse kapsel als papa.quote:
It's not cycling, it's La Vueltaquote:
Die ga je iedere dag horen, dus succes ermee.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:50 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik ben dat net iets te vrolijke EDM nummer met een soort gejodel aan de finish ook al wel weer zat inmiddels
TUNE van deze Vuelta?quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die ga je iedere dag horen, dus succes ermee.
Ik vind het ook een heel irritant nummer, ook omdat ik denk dat het ik het moet herkennen (terwijl het misschien een onbekend nummer is).quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:50 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik ben dat net iets te vrolijke EDM nummer met een soort gejodel aan de finish ook al wel weer zat inmiddels
Hadden eigenlijk naar het songfestival moeten gaan dit jaar voor Spanje maarja een bepaald land.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Voor in je playlist!
Is al eens een versie van dit nummer geweest op het songfestival.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Hadden eigenlijk naar het songfestival moeten gaan dit jaar voor Spanje maarja een bepaald land.
Jan herkende Widar in De Schuyteneer.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik hoor dat Widar alweer gelost is. Houdt mental midget Jarno dit drie weken vol?
Nordhagen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:12 schreef The_Undertone het volgende:
Uijtebroeks ook al weer tijd verloren maar die is natuurlijk gevallen. Benieuwd wie het eerst naar huis gaat, Cian of Jarno.
Zou Georges de adoptiepapieren al gevuld hebben?quote:
Dit zijn ook niet zijn aankomsten, al was die 1e groep nog wel vrij groot. Denk dat een deel ook wel verrast was door de aanval van Wout waardoor de snelheid enorm de hoogte in gingquote:Op zondag 23 augustus 2026 18:12 schreef The_Undertone het volgende:
Uijtebroeks ook al weer tijd verloren maar die is natuurlijk gevallen. Benieuwd wie het eerst naar huis gaat, Cian of Jarno.
Morgen is er weer Sporza!quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:42 schreef Marcoss het volgende:
Jan en Bobbie zaten er weer goed bij vandaag qua het herkennen van renners..
Wat een treurigheid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |