Zorg jij nu maar dat je je fiets weer terugkrijgt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:33 schreef PiemelPapje het volgende:
Belgen verdienen het echt om een klomp kaas van 5 kilo op hun kop gekankerd te krijgen met dit soort onzin.
Hou jij je bek, @Lenny77 en @capuchon_jongen zijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:33 schreef PiemelPapje het volgende:
Belgen verdienen het echt om een klomp kaas van 5 kilo op hun kop gekankerd te krijgen met dit soort onzin.
Misschien ben ik achterdochtig maar ik krijg het idee dat jij er iets mee te maken hebt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:39 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Zorg jij nu maar dat je je fiets weer terugkrijgt.
Ja, wie weet he. Een extra fiets is altijd handig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:40 schreef PiemelPapje het volgende:
[..]
Misschien ben ik achterdochtig maar ik krijg het idee dat jij er iets mee te maken hebt.
Kruip nog dieper in zijn kontjequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:40 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hou jij je bek, @:lenny77 en @:capuchon_jongen zijn![]()
Vooral Capuchon, dat is gewoon de beste mod van heel FOK! hier, hij houdt KLB recht, en dat niet alleen. Dankzij hem zijn we hier allemaal
Jij bent gewoon jaloers dat je geen fanclub hebt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kruip nog dieper in zijn kontje
Ik heb eerder het idee dat je hem gewoon in de zeik neemt met al je lofzang.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:50 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat je geen fanclub hebt.
Al de admins zijn fan van mijquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:50 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat je geen fanclub hebt.
Nee, ik mag hem echt. Ik vind dat hij echt de beste moderator is, omdat hij nadenkt over zijn acties en soms ook op dingen terugkomt. Zichzelf note als hij te ver gaat en dat soort dingen. Capuchon is iemand die niet corrupt is geworden door macht, maar daar juist heel verstandig mee omgaat. Een soort koning Salomo, voordat hij van het padje raakte.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat je hem gewoon in de zeik neemt met al je lofzang.
Welke redenen heb jij om te twijfelen aan de integriteit van @Hetekip?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat je hem gewoon in de zeik neemt met al je lofzang.
Dit is een gezonde denkwijze. Kans is groot dat hij inderdaad in het complot zit. Laatst ging ik een pizza hawai eten en al die mensen hier op de foxes ineens praten over een pizza hawai. Sodemieter op zeg.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:40 schreef PiemelPapje het volgende:
[..]
Misschien ben ik achterdochtig maar ik krijg het idee dat jij er iets mee te maken hebt.
Vandaar dat je nu een ban hebt 🤣quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al de admins zijn fan van mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |