Ow ik dacht dat het bij de buurman in het gras stond.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En al helemaal niet gezien hij in zijn teksten vóór de AI-plaatjes beweerde dat het schuurtje op hetgras stond![]()
Maar goed, vanaf post #1 was het al duidelijk dat het onzin was.
Dat was deze:quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:36 schreef Hiddendoe het volgende:
@:Maily, help eens even. Is deze TS een kloon van die andere clown die zo moeilijk zat te over die Turkse supermarkt?
De ene foto zou van X tijd geleden zijn en de andere foto zonder schuurtje nu.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Nou ik vind het maar een apart verhaal, en de foto's zijn sowieso bewerkt met AI
Want ik zie al tig verschillen tussen beide foto's..
1. Op foto 1 zie je minder gras en zie je ook stenen liggen
2. Witte ding aan de muur, hangt bij foto 1 boven de groene container en bij foto 2 boven de blauwe container
3. Het stukje gras bij het terras is ook minder als op foto 2 en je ziet ook iets op het terras staan bij foto 2
4. En bij de regenpijp zie je op foto 1 minder groen erom heen dan bij foto 2
5. Ook zie ik een grijze ding staan naast de blauwe container op foto 2
Ik ben standaard onder invloed van ADHD en een neprealiteit. Sommige drugs maken me nuchter.quote:Op zondag 23 augustus 2026 07:34 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat voor drugs gebruik jij?
Klinkt wel gezellig.
Nee want dan zag je wel meer groen toch?quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De ene foto zou van X tijd geleden zijn en de andere foto zonder schuurtje nu.
En als door een glitch in de simulatie een schuurtje verplaatst kan worden dan kunnen ook andere zaken anders zijn
En al die mensen haar maar gaslighten dat het aan haar ligt, daar hoor je helemaal niemand over. Ze wordt besodemieterd waar ze bij staat.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is dus de foto dat de schuur tegen de rechter schutting staat, zo aan de linkerkant een stukje van de schutting af op een enorm vreemde plaats op tegels waarbij op foto 2 totaal geen spoor te zien is dat er ooit iets heeft gestaan? Stond die schuur daar los bovenop zonder effect op de tegels te hebben? Je zou verwachten dat de tegels er rondomheen wat verkleurd zouden zijn en er wat stof of ander vuil zou zijn wat kan aantonen dat er een schuur heeft gestaan. Zat dat struikje tussen de schutting en de schuur?
Waarom heb je in Wodansnaam deze foto gemaakt alsof je verwachtte dat er iets zou gaan gebeuren, en hoe lang geleden was dat?
Waarom is het op beide foto's herfst of zo, of is dat boompje en zijn die struiken dood?
en je misschien een dokter in een ruimteschip?
[ afbeelding ]
Aflevering: "Remember me" waarin langzaam maar zeker allemaal mensen verdwijnen die door niemand herinnerd worden behalve door de dokter zelf. Men twijfelt aan haar mentale stabiliteit dat ze zich blijkbaar allemaal mensen uit haar verleden kan herinneren die nooit bestaan hebben. Op een gegeven moment komt ze er achter dat het hele universum aan het krimpen en verdwijnen is en zelfs de boardcomputer beweert dat het universum altijd al zo geweest is en zij is de enige inwoner er van.
De niet-bestaande buurman waar 0 interactie mee was over dit verzonnen 'probleem'? Die? Die had nergens last van hoor!quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:05 schreef Lienekien het volgende:
Ik hoop dat je buurman er ook smakelijk om heeft kunnen lachen, gisteravond/vannacht.
Die buurman die zo relaxed met zijn handen in zijn zakken staat op de ene foto en in een tuinstoel zit op de andere. Die hebben gisteravond gewoon een paar biertjes met elkaar gedronken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De niet-bestaande buurman waar 0 interactie mee was over dit verzonnen 'probleem'? Die? Die had nergens last van hoor!
Die lijkt me nep, net zoals de 'foto's'quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die buurman die zo relaxed met zijn handen in zijn zakken staat op de ene foto en in een tuinstoel zit op de andere. Die hebben gisteravond gewoon een paar biertjes met elkaar gedronken.
Met jou is ook geen lol te beleven.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die lijkt me nep, net zoals de 'foto's'
quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met jou is ook geen lol te beleven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |