Die zitten in de schuur met de buurmanquote:
Die is van Bert Visscher.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Herkenbaar. Zo zei mijn vrouw laatst "kijk daar, de Grote Beer en ook Jupiter is zichtbaar. Mooi he! Wat zie jij zoal?". Dus ik zei "dat de buurman onze slaapkamer gejat heeft en we nu buiten liggen".
Wat een plottwist 😱quote:
Maar buurman, wat doet u nou?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:27 schreef Chandler het volgende:
Of zit je per ongelijk nu in het huis van de buurman?
Dit probeerde ik al te plaatsen in mijn vorige bericht maar het lukt mij niet om hier foto’s te plaatsen hoe doe ik datquote:
Naar imgur.com gaan en daar plakken, ubb code gebruiken en die hier weer plakken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:29 schreef PiemelPapje het volgende:
[..]
Dit probeerde ik al te plaatsen in mijn vorige bericht maar het lukt mij niet om hier foto’s te plaatsen hoe doe ik dat
Uploaden naar www.imgbb.com en de link kopiërenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:29 schreef PiemelPapje het volgende:
[..]
Dit probeerde ik al te plaatsen in mijn vorige bericht maar het lukt mij niet om hier foto’s te plaatsen hoe doe ik dat
Ik vind die hele tuin van een deprimerende treurigheid getuigen. En wat is TS aan het kweken op dat dak helemaal rechts?quote:
Dit dus. Compleet ongeloofwaardig.quote:Op zondag 23 augustus 2026 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je steekt er nu i.i.g. wel wat moeite in
Tenzij de buurman een Star Trek teleporter heeft, verplaatsen schuurtjes zich doorgaans niet, zonder een spoor achter te laten.quote:Op zondag 23 augustus 2026 00:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit dus. Compleet ongeloofwaardig.
Maar de tip is check pdok viewer. Dat zijn de originele luchtfoto's en data van de overheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |