quote:
Maar TS vraagt; wat zouden jullie doen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:06 schreef gianni61 het volgende:
Goed verhaal. Compleet verzonnen, maar toch
Meer drugs gebruiken voordat ik op fok gaquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Maar TS vraagt; wat zouden jullie doen?
Lunatikquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:09 schreef PiemelPapje het volgende:
Het lijkt wel alsof ik een nachtmerrie leef. Niemand gelooft me. Waar ben ik in beland?
Topic verplaatsen naar ONZ, dat is bekend terrein voor TS gezien z'n pohi.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Maar TS vraagt; wat zouden jullie doen?
Nou, als je eerst je fiets maar terug krijgt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:55 schreef PiemelPapje het volgende:
Hij heeft mij zelfs de sleutel van de schuur gegeven.
Het is mijn sleutel.
Past ook gewoon op mijn achterdeur.
Ik heb mijn fiets gepakt en ben naar huis gegaan.
Toen ik een uur later weer naar buiten keek stond mijn fiets opnieuw in de schuur.
Ik heb hem niet teruggezet.
Stoppen met drugsquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:09 schreef PiemelPapje het volgende:
Het lijkt wel alsof ik een nachtmerrie leef. Niemand gelooft me. Waar ben ik in beland?
Dit is geen onzin.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:14 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Topic verplaatsen naar ONZ, dat is bekend terrein voor TS gezien z'n pohi.
Ja of iemand die ff serieus kan reageren want langzaamaan begin ik te denken dat ik echt gek geworden ben.quote:
Ja, nee, okequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:27 schreef PiemelPapje het volgende:
Oké ik snap dat dit allemaal ongeloofwaardig klinkt en blijkbaar denkt iedereen dat ik zit te trollen, maar ik weet ook niet zo goed wat ik nog moet zeggen.
Ben net nog even bij die schuur gaan kijken en mijn spullen staan er dus echt gewoon in. Mijn fiets, gereedschap, grasmaaier, alles.
Er staat alleen nu ook ineens een blauwe kinderfiets tussen die ik nog nooit heb gezien.
Dus ik vraag aan de buurman van wie die is en hij zegt: “Van Milan.” Ik heb echt geen idee wie Milan is. Ik ken geen Milan.
Vraag ik het net aan mijn vriendin, zegt ze doodleuk dat Milan het zoontje van de buren is.
Die mensen hebben helemaal geen kinderen voor zover ik weet. Woon hier al 5 jaar naast ze.
Maar goed, zij zegt dus dat ik Milan gewoon ken en dat hij hier vorige week zelfs nog binnen is geweest.
Ik begin het inmiddels zelf ook een beetje zat te worden want hoe meer ik probeer uit te zoeken hoe die schuur daar terecht is gekomen, hoe meer dingen ineens niet meer lijken te kloppen.
Heb ook oude foto’s op mijn telefoon teruggekeken. En dat maakt het alleen maar vreemder, want op bijna alle foto’s staat die schuur dus inderdaad bij de buren.
Ik weet 100% zeker dat dat niet zo was.
Heb uiteindelijk nog één oude foto uit 2022 gevonden waarop hij wel op een andere plek staat.
Alleen staat hij daar midden op straat.
Geen idee meer wat ik hiermee moet. Kan er alsjeblieft iemand serieus reageren?
hedde druks op?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:27 schreef PiemelPapje het volgende:
Oké ik snap dat dit allemaal ongeloofwaardig klinkt en blijkbaar denkt iedereen dat ik zit te trollen, maar ik weet ook niet zo goed wat ik nog moet zeggen.
Ben net nog even bij die schuur gaan kijken en mijn spullen staan er dus echt gewoon in. Mijn fiets, gereedschap, grasmaaier, alles.
Er staat alleen nu ook ineens een blauwe kinderfiets tussen die ik nog nooit heb gezien.
Dus ik vraag aan de buurman van wie die is en hij zegt: “Van Milan.” Ik heb echt geen idee wie Milan is. Ik ken geen Milan.
Vraag ik het net aan mijn vriendin, zegt ze doodleuk dat Milan het zoontje van de buren is.
Die mensen hebben helemaal geen kinderen voor zover ik weet. Woon hier al 5 jaar naast ze.
Maar goed, zij zegt dus dat ik Milan gewoon ken en dat hij hier vorige week zelfs nog binnen is geweest.
Ik begin het inmiddels zelf ook een beetje zat te worden want hoe meer ik probeer uit te zoeken hoe die schuur daar terecht is gekomen, hoe meer dingen ineens niet meer lijken te kloppen.
Heb ook oude foto’s op mijn telefoon teruggekeken. En dat maakt het alleen maar vreemder, want op bijna alle foto’s staat die schuur dus inderdaad bij de buren.
Ik weet 100% zeker dat dat niet zo was.
Heb uiteindelijk nog één oude foto uit 2022 gevonden waarop hij wel op een andere plek staat.
Alleen staat hij daar midden op straat.
Geen idee meer wat ik hiermee moet. Kan er alsjeblieft iemand serieus reageren?
Dit dus. Het was een droom of je hebt 'Het huis der onbekenden' van Jos Vandeloo gelezen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |