Hij kan het zo wel perfect draaien.. geloof er weinig van dat hij was vertraagd op het eind als Tarling wel de snelste wasquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:58 schreef wimderon het volgende:
Toen ik startte, zag ik dat Tarling de beste tijd had en ergens wilde ik echt dat hij vandaag zou winnen. Ik gaf alles, maar het was ook een wat vreemd moment. Ik ging voor mezelf, maar ook voor Josh. Toen hoorde ik opeens een andere naam door de radio en ik begreep dat Hayter 3 seconden voor lag. Toen dacht ik: ik geef alles, zonder risico's, en dan zien we wel wat het wordt.'
Blijkbaar is zijn opa een paar dagen terug ook nog overleden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:22 schreef TLC het volgende:
Ik vind het knap dat Tarling het überhaupt kon opbrengen om te gaan fietsen, diep respect
Lekker over de rug van Tarling nog wat zieltjes proberen te winnen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 05:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Stukje psychopaat, stukje pathologisch liegen
En overal op social media gaat alles er maar als zoete koek in.quote:
Fans van dit gedrocht zijn geen mensen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En overal op social media gaat alles er maar als zoete koek in.
"How can you not love this guy"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |