Oh, Pinot met z'n knie ja. En waarschijnlijk heeft Roglc ook spijt dat hij dat jaar voor Giro en Vuelta koos ipv de Tourquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij had wel een kansje ... maar daar houdt het ook wel op.
Er is maar 1 die had moeten winnen en dat was Tibo
In hindsight wel een bijzonder matige editie was dat ja.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, Pinot met z'n knie ja. En waarschijnlijk heeft Roglc ook spijt dat hij dat jaar voor Giro en Vuelta koos ipv de Tour
Gaat een rit pakkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:02 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
We merken er alleen nog maar weinig van.
Meer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Meer of minder dan een minuut?
Ik heb Skjelmose in de hoop op een paardjequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:06 schreef DeeBee het volgende:
47 man met deze nobuddie op CM, hou op met me
Volg jij het wielrennen wel?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:06 schreef DeeBee het volgende:
47 man met deze nobuddie op CM, hou op met me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Pogi er 8 wint, dan zijn er nog genoeg ritten over voor Vine, Vermaerke en Torresquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pogi wint 3 ritten en daarna mogen al z'n ploeggenoten op zoek naar een ritzege?
Die had ook wel een korte prime, maar ging ook veel te vaak op zijn plaat natuurlijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:07 schreef TAmaru het volgende:
wie herinnert zich nog dat Jack Haig ooit derde was in de Vuelta
Toen stond Lopez 3e, maar die werd genaaid door z'n eigen ploeg en besloot maar meteen uit koers te stappenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:07 schreef TAmaru het volgende:
wie herinnert zich nog dat Jack Haig ooit derde was in de Vuelta
desondanks heeft Haig volgens mij niet veel meer laten zien daarnaquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen stond Lopez 3e, maar die werd genaaid door z'n eigen ploeg en besloot maar meteen uit koers te stappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |