Legaal geld verdienen aan idioten. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100159921_a6f1213e
Op lowlands: 9,99
Bij de AH 2,79 (en nu in de bonus: 2+1 gratis)
Zak chips: 7,49 op lowlands
En bij de AH: 2,69 (en in de bonus 2 voor 3,99)_____!!!!
Edit: Oh had in KLB gemoeten
Dat is een supermarktje op het lowlands terreinquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:09 schreef Caland het volgende:
Wow, dus eten en drinken is in de horeca duurder dan als je het zelf in de supermarkt koopt?![]()
![]()
![]()
Beetje vergelijkbaar met een camping- of vakantieparksupermarkt dus waar ook alles een stuk duurder is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:33 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat is een supermarktje op het lowlands terrein
Wat een aids-line up iddquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:41 schreef Cruzinats het volgende:
Die hele lowlands line-up zegt me oprecht geen ene fuck allemaal van die literal who 'artiesten'
Vroeger was het idd leuk, draaide het nog om de muziek, en hadden ze echte headliners. Tegenwoordig is het verworden tot een commercieel en activistisch kampeerfeestje waar wat B en C artiesten hun ding mogen doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:43 schreef Marsenal het volgende:
Lowlands was vroeger echt heel erg leuk. Dat is echt heel erg voorbij.
50.000 mensen in een weekend is voor mij gevoelsmatig altijd echt de bovengrens geweest. Daarna gaat het grote geld gewoon te veel meespelen.
Ik ziet het verschil niet eens tussen 50.000 of 10.000 mensen. Allebei achterlijk veel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:43 schreef Marsenal het volgende:
Lowlands was vroeger echt heel erg leuk. Dat is echt heel erg voorbij.
50.000 mensen in een weekend is voor mij gevoelsmatig altijd echt de bovengrens geweest. Daarna gaat het grote geld gewoon te veel meespelen.
Lekker high naar QOTSA gaan en dan voor 3 euro drie pannekoeken eten en met je volle suikermaag een Mitsubishi ter waarde van een halve euro in je mik gooiene en ergens een dansje doen en dan werd je 's ochtends wakker en had je nog steeds geld om peuken te halen, dat is nu wel anders als je 20 bent op Lowlands.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:53 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Vroeger was het idd leuk, draaide het nog om de muziek, en hadden ze echte headliners. Tegenwoordig is het verworden tot een commercieel en activistisch kampeerfeestje waar wat B en C artiesten hun ding mogen doen.
Dan nog niet, op een campingwinkel is zo’n blikje hooguit 4,50 of minder (3,99) maar zeker geen tientjequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met een camping- of vakantieparksupermarkt dus waar ook alles een stuk duurder is.
Was ook mijn eerste reactie.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom zou je daar een blikje knakworsten willen kopen?
Lekker chillen in de zon, alcoholvrije wijn erbij, beetje Hamas steunen, gezellig manquote:
Dan was vroeger dus toch niet alles beter.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:50 schreef Näsenbar het volgende:
Vroeger zat je op lowlands met een paar alto's onder hun partytent te blowen en wat gesmokkelde blikken lauwe schultebrau weg te harken, tegenwoordig zit je je vooral te ergeren aan het geklaag van Annefleur en Mees die klagen dat de natuurwijn niet lekker valt met hun mdma.
Ik had je anders ingeschat Sebbequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan was vroeger dus toch niet alles beter.
Als een autistische narcist met een zeldzame vorm van een atypische persoonlijkheidsstoornis?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:59 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik had je anders ingeschat Sebbe
Nee, eerder als een ietwat in zichzelf gekeerde jongeman die altijd een beetje buiten de groep valt maar die met gelijkgestemden onder het genot van een simpel pilsje uitgebreid kan praten over het leven, katten, motoren en andere interesses. Een harde werker zonder opsmuk en met de beste bedoelingen, what you see is what you get.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als een autistische narcist met een zeldzame vorm van een atypische persoonlijkheidsstoornis?
Bijna artistiek te noemen. Dankjewel makker!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:07 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Nee, eerder als een ietwat in zichzelf gekeerde jongeman die altijd een beetje buiten de groep valt maar die met gelijkgestemden onder het genot van een simpel pilsje uitgebreid kan praten over het leven, katten, motoren en andere interesses. Een harde werker zonder opsmuk en met de beste bedoelingen, what you see is what you get.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |