Het één sluit het ander niet uit. Misschien is het wel een copy paste.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:58 schreef ToT het volgende:
Ach beter dat je dit hier neerplempt dan in de app.
Precies. Stort je hart uit bij ons maatje, wij zijn er voor je!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:58 schreef ToT het volgende:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:58 schreef ToT het volgende:
Dankjewel vrienden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Precies. Stort je hart uit bij ons maatje, wij zijn er voor je!
Ja gisteren pas uitgegaan. Dus het is nog vers. Denk dat ik beter alleen kan blijven voor altijd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:16 schreef ToT het volgende:
Ben zelf absoluut nooit dronken genoeg geweest voor dit soort dingen.
Ik denk dat ik eerder in een delirium opgenomen zou worden voor ik weer liefde- en berouwvol contact met m'n ex zou op gaan nemen.
Aiiiiii sterkte man!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja gisteren pas uitgegaan. Dus het is nog vers. Denk dat ik beter alleen kan blijven voor altijd.
Denk het ookquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja gisteren pas uitgegaan. Dus het is nog vers. Denk dat ik beter alleen kan blijven voor altijd.
Worden we sterkere, betere en leukere personen van. We gaan ze eens wat zelfbeheersing en eigenwaarde laten zien!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Sterkte kerel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
NOOIT dat soort dingen roepen. Hij ging met een berdriegende vormveranderaarster die alles en iedereen bedroog en voorloog. Hij is beter af zonder haar en alcohol heeft daar niets mee te maken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:56 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Sterkte kerel.
Is het uitgegaan ivm je alcoholgebruik?
Zie hier waar zo'n beetje het hele repertoire van de Oude Hazes op gebaseerd was. Wel mooi.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:18 schreef Hetekip het volgende:
Hoe gaat het met je, ....?
Het spijt me dat ik je nog steeds bel.
Gisternacht heb ik een krat bier leeggedronken,
terwijl ik naar je oude foto keek.
Hier zit ik, aan de drank geraakt,
eenzaam en ongelukkig.
Je raadt vast waarom ik je nu belde
en je midden in de nacht lastigviel.
Natuurlijk probeerde ik je te vertellen
dat ik nog steeds van je hou.
Sorry
Nee, dat niet.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:56 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Sterkte kerel.
Is het uitgegaan ivm je alcoholgebruik?
Ze had het wel uitgemaakt met die gast en we gingen richting een toekomst samen. maar het mocht niet.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
NOOIT dat soort dingen roepen. Hij ging met een berdriegende vormveranderaarster die alles en iedereen bedroog en voorloog. Hij is beter af zonder haar en alcohol heeft daar niets mee te maken.
En tegen haar vriend zegt ze dat ze jou niet meer spreekt. Ophoeren!quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:49 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ze had het wel uitgemaakt met die gast en we gingen richting een toekomst samen. maar het mocht niet.
Sterkte broederquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:18 schreef Hetekip het volgende:
Hoe gaat het met je, ....?
Het spijt me dat ik je nog steeds bel.
Gisternacht heb ik een krat bier leeggedronken,
terwijl ik naar je oude foto keek.
Hier zit ik, aan de drank geraakt,
eenzaam en ongelukkig.
Je raadt vast waarom ik je nu belde
en je midden in de nacht lastigviel.
Natuurlijk probeerde ik je te vertellen
dat ik nog steeds van je hou.
Sorry
Dankjewel maat!quote:
Dat weet ik niet, ze gingen uit elkaar en ze gaat ergens anders wonen denk ik .quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En tegen haar vriend zegt ze dat ze jou niet meer spreekt. Ophoeren!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |