nouja daarom en ben blij dat ik niet de enige ben die dat denkt, gaat niet om mij he hier.quote:Op maandag 24 augustus 2026 02:16 schreef chufi het volgende:
Laat het verleden .... en Trump ja dat is een verhaal apart ... zou hem graag ook naar het verleden sturen
We hadden het over Kroatie en regionen,.... jij maakt er van alles van ... \quote:Op maandag 24 augustus 2026 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
nouja daarom en ben blij dat ik niet de enige ben die dat denkt, gaat niet om mij he hier.
maar meer hoe ik denk, Obama zou ik honderd keer beter willen als die eigengerijte klootzak trump.
klopt. beetje frustratie. LOL. naja. oke ik wil wel vertellen over balkan en tips plekken etc waar te gaan en waar niet te gaanquote:Op maandag 24 augustus 2026 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
We hadden het over Kroatie en regionen,.... jij maakt er van alles van ... \
Klaar
klaar idd verderquote:Op maandag 24 augustus 2026 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
We hadden het over Kroatie en regionen,.... jij maakt er van alles van ... \
Klaar
Ja klopt is goed ...quote:Op maandag 24 augustus 2026 02:20 schreef kree het volgende:
[..]
klopt. beetje frustratie. LOL. naja. oke ik wil wel vertellen over balkan en tips plekken etc waar te gaan en waar niet te gaan
sowieso alles veilig daar, zeker mensen, geen probleem. ze zijn het daar meer vergeten verleden als wss ik dus Enzo.
Bora Bora?quote:Op maandag 24 augustus 2026 02:29 schreef chufi het volgende:
Mooie stranden zag ik vandaag .. Ben er zelf nog nooit geweest maar het staat op mn agendea
nee tuurlijk niet, ken het ook alleen van de docu's. en natuurlijk toen ik daar zelf de verhalen hoorde.quote:
Ik zou voor Bora Bora of Tahiti gaanquote:Op maandag 24 augustus 2026 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Kroatie en de kust naar het zuiden ..
Neequote:
niet dat van die militairen van NL nee. dat was niet daar.quote:
Misschien moet je de volgende vakantie ergens anders plannen ...quote:Op maandag 24 augustus 2026 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, ken het ook alleen van de docu's. en natuurlijk toen ik daar zelf de verhalen hoorde.
Enne ja het is vrij fout ook wel dat er dan aan de ene kant een gebouw zit waar ze met snipers anderen afschieten ( en met betaald ook die dat wilde doen voor de lol). en aan andere kant anderen.
Ik heb
Dat is in mostard trouwens, zoek het maar op.
en dan speelde er nog Dutchbat dus. wat helemaal faal operatie was? niet door de militairen. maar dat ze aan hun eigen lot werden over gelaten. die militairen. maar ook die mensen daar.?
ik heb er onwijze meningen over. maarja die zijn van mij en iedereen mag denken wat ie zelf wil verder.
Er was niets in MostarDquote:Op maandag 24 augustus 2026 02:39 schreef kree het volgende:
[..]
niet dat van die militairen van NL nee. dat was niet daar.
maar daar 1 straat en ze zijn alleen maar aan het schieten geweest. En kun je nog gewoon zien, Die foto's die ik poste zijn wel van daar trouwens.
yup. no problem. maar weet je hebt er nog mee te makenquote:Op maandag 24 augustus 2026 02:43 schreef chufi het volgende:
Kunnen we kappen over dat oeverloos gezeik iets uit een ver verleden?
Dan krijg je een plaats die Mostar heet, niet Mostard.quote:Op maandag 24 augustus 2026 02:43 schreef kree het volgende:
[..]
zucht zoek het zelf maar op. lukt jullie vast.
nou dat je het zo kond vinden zegt genoeg toch? weet ik veel al die spelling, maar idd die dus.quote:Op maandag 24 augustus 2026 02:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan krijg je een plaats die Mostar heet, niet Mostard.
T is dan ook al best wel bedtijdquote:
klopt ik had dat verhaal ook gehoord.quote:Op maandag 24 augustus 2026 02:50 schreef chufi het volgende:
Vanaf die brug worden jaarlijks de RedBull dives gedaan ..... m/v
go ahead net als die bewoners daar ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door kree op 24-08-2026 04:47:04 ]Do what you love, love what you do!
Dat wat marc voorsteld een idee ?quote:Op maandag 24 augustus 2026 02:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is dan ook al best wel bedtijd
Kort programma vandaag, begint om 1600quote:
Ik zag hetquote:Op maandag 24 augustus 2026 08:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Kort programma vandaag, begint om 1600
Vandaag eentje in de vrouwen dubbel. Benthe en die zit op slagquote:Op maandag 24 augustus 2026 08:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het
Hoeveel oud pupillen van je doen er mee?
Hup Benthequote:Op maandag 24 augustus 2026 08:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Vandaag eentje in de vrouwen dubbel. Benthe en die zit op slag
Die was in januari nog met ons mee op kampquote:Op maandag 24 augustus 2026 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup
https://www.nu.nl/sport-o(...)loofde-anorexia.html
Dat is alleen maar goed dan tochquote:Op maandag 24 augustus 2026 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Die was in januari nog met ons mee op kamp
Ja die wist wel waar ze mee bezig wssquote:Op maandag 24 augustus 2026 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed dan toch
Nu gelukkig wel dusquote:Op maandag 24 augustus 2026 13:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die wist wel waar ze mee bezig wss
Wat dacht jij nou weer, ik mol het topiq even voor 4,5 uur.quote:
Daar is echt niets moeilijks meer aan ..........quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat dacht jij nou weer, ik mol het topiq even voor 4,5 uur.
Het is idd niet zo druk meer.quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is echt niets moeilijks meer aan ..........
Mjah zo te zien was er nog weinig publiek en de races gingen nog niet echt ergens overquote:
Ah zo, de spanning zit er nog niet inquote:Op maandag 24 augustus 2026 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah zo te zien was er nog weinig publiek en de races gingen nog niet echt ergens over
Er zijn 4 dagen met finales donderdag t/m zondagquote:Op maandag 24 augustus 2026 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah zo, de spanning zit er nog niet in
Wanneer beginnen ze met finales?
Dan zal het ook een stuk spannender worden dus,quote:Op maandag 24 augustus 2026 19:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn 4 dagen met finales donderdag t/m zondag
Gaat wel beter worden jaquote:Op maandag 24 augustus 2026 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal het ook een stuk spannender worden dus,
en ook wel leuker
Ohoh, snel weer wel fit worden dan.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat wel beter worden jaIk er was vandaag niet want ik was niet echt fit
Beetje griepig
Bedje in dan,quote:
Ik ben heel braafquote:Op maandag 24 augustus 2026 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedje in dan,
netjes handjes boven de deken,
en slapen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |