BRONquote:Kinderen delen nietsvermoedend drugschocolade uit: vrouw wordt onwel na hap
Een opmerkelijk incident in Heerhugowaard heeft geleid tot een strafrechtelijk onderzoek. Kinderen hebben daar nietsvermoedend chocolade uitgedeeld waarin drugs bleken te zitten. Een vrouw die van de chocolade at, werd vervolgens onwel.
De kinderen zouden niet hebben geweten dat er verdovende middelen in de chocolade zaten. Een van hen gaf een stuk aan de vrouw, waarna zij klachten kreeg en duidelijk werd dat het niet om gewone chocolade ging.
In verband met het incident is een 30-jarige inwoner van de gemeente Dijk en Waard als verdachte in beeld gekomen. De persoon wordt verdacht van poging tot zware mishandeling. Welke drugs precies in de chocolade zijn aangetroffen en hoe de kinderen eraan zijn gekomen, is vooralsnog niet duidelijk.
Voedingsmiddelen waarin drugs zijn verwerkt kunnen sterk lijken op normaal snoep of chocolade. Het Nationaal Vergiftigingen Informatie Centrum (NVIC) waarschuwde eerder dat zogenoemde edibles soms nauwelijks van gewone producten zijn te onderscheiden. Vooral wanneer kinderen dergelijke producten aantreffen, bestaat daardoor het risico dat ze deze onbewust eten of uitdelen.
Vooral kinderen, ja vooral kinderen inderdaadquote:Vooral wanneer kinderen dergelijke producten aantreffen, bestaat daardoor het risico dat ze deze onbewust eten of uitdelen.
Hebben drukje opquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:50 schreef Regilio_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wilma ging er wel goed op
Ik kon er ook geen chocola van makenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dus 1 persoon heeft maar van de uitgedeelde chocolade gegeten? Of er zat enkel in dat stuk drugs? Raar verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
THC/cannabis denk ik. Kan bijna niet anders.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor lekkers er in deze chocolade zat verstopt.
Tripping balls.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
THC/cannabis denk ik. Kan bijna niet anders.
Een vrouw die van de chocolade at, werd vervolgens "onwel". Onwel vind ik ook zo'n raar woord eigenlijk bij zoiets.
Nou ik zou daar ook niet goed van worden danquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:35 schreef Discombobulate het volgende:
Als je nog nooit edibles gedaan hebt en je neemt dingen per ongeluk in... Boy, you're in for a wild ride.![]()
Dat worden echt harde levenslessen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |