De meerderheid van het land moet zich schamen, omdat ze niets doen voor de leefbaarheid in de verstedelijkte gebieden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:09 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Maar wat de meerderheid van het land vindt, zal ze worst wezen.
Het is natuurlijk niet alles of niks.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:15 schreef torentje het volgende:
[..]
De meerderheid van het land moet zich schamen, omdat ze niets doen voor de leefbaarheid in de verstedelijkte gebieden.
Ik hoef mij helemaal nergens voor te schamen gelukkigquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:15 schreef torentje het volgende:
[..]
De meerderheid van het land moet zich schamen, omdat ze niets doen voor de leefbaarheid in de verstedelijkte gebieden.
Het communisme is een paar haltes verderop richting het oosten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:09 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij hoeft dus geen eerlijke en leefbare wereld?
Wel, want jij maakt met een meerderheid het land onleefbaar voor de jongere generaties.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:28 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik hoef mij helemaal nergens voor te schamen gelukkig
En de verstedelijkte gebieden heb ik als plattelandbewoner al helemaal geen drol mee te maken.
De wereld draait niet enkel om de 'jongere generaties'.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:51 schreef torentje het volgende:
[..]
Wel, want jij maakt met een meerderheid het land onleefbaar voor de jongere generaties.
Maar ook niet enkel om de onnadenkende en tirannieke meerderheid.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:54 schreef PurifieR het volgende:
[..]
De wereld draait niet enkel om de 'jongere generaties'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |