Zakje chips pakken en het gesprek volgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij zijn hier ook bezig met iemand aannemen, ben benieuwd wat er in de vacature stond als ik de kandidaten zo zie. Ze hebben echt geen idee wat wij allemaal doen.
Eens. Laat gewoon liggen waar ie hoort.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
vooral een stekkerdoos
zo niet prettig dat je een stekkerdoos weer helemaal terug moet leggen op je eigen voorkeursplek
of gewoon helemaal weg halen van die werkplekquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Laat gewoon liggen waar ie hoort.
zeker weten dat het geen kattegejank is?quote:
Even tegen Yv zeggen dat ze goed de noten moeten lezen.quote:
*schreeuwt intern*quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar erger is het als de stoel versteld is.
Lijkt me een fijne collega.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Q. gespot.
https://www.instagram.com/p/DcS3f8Nggy1/
Geheel uitsluiten doe je dat natuurlijk nooit, maar ik denk het niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeker weten dat het geen kattegejank is?
Vandalen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoef nooit m'n stoel te verstellen, dus ze respecteren mijn wensen
Moet alleen iedere keer het bureau iets hoger instellen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoef nooit m'n stoel te verstellen, dus ze respecteren mijn wensen
Moet alleen iedere keer het bureau iets hoger instellen.
Ze worden bij hr meestal niet aangenomen voor hun cognises vaardigheden zeg maar. Zijn altijd guitige tutjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij zijn hier ook bezig met iemand aannemen, ben benieuwd wat er in de vacature stond als ik de kandidaten zo zie. Ze hebben echt geen idee wat wij allemaal doen.
Kwam deze post tegen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben een sukkel en ben juist IJsland aan het overwegen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwam deze post tegen.
Ik van toen moest eens weten hoe veel pech ie zou gaan krijgen daarmee ondanks de lage verwachtingen.
klinkt als een exotische lunchquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net humble bundle gekocht met Frostpunk en Endzone 2 erin.
#firstworldproblemsquote:
Voor de leuk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze worden bij hr meestal niet aangenomen voor hun cognises vaardigheden zeg maar. Zijn altijd guitige tutjes
denken dat alleeen microsoft dit doetquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De AI slop van fles komt van Microslop. Dat bedrijf wil hun AI overal in drammen en heeft zo die bijnaam verdiend. 'Alles'
quote:Na een zoektocht van acht dagen in de Australische bush kregen de ouders van de 18-jarige Lily Hooper te horen dat hun dochter levend gevonden was. Maar de opluchting maakte binnen een halfuur alweer plaats voor groot verdriet: ze bleek te zijn overleden. "Er is een vreselijke fout gemaakt."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |