abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 augustus 2026 @ 12:32:23 #1
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221612736
Kimmie moest even aan de grote vriend Xi laten merken dat ie hem steunt , dat Japan geen kernwapens mag ontwikkelen

Puin heeft zijn neus ook al laten zien daar , want die is het er mee eens , en Trump heeft de bescherming van JAPAN en Zuid Korea teruggetrokken op verzoek van zijn vrienden KIM en XI

Het is tijd dat AI de wereld gaat regeren
https://www.telegraaf.nl/(...)e-zee/160267930.html

quote:
Noord-Korea vuurt tien raketten af richting Japanse Zee
Tokio/Seoul- Noord-Korea heeft ongeveer tien ballistische korteafstandsraketten afgevuurd richting de Japanse Zee, stelt de Zuid-Koreaanse krijgsmacht.

Ook Japan detecteerde donderdag een lancering vanuit Noord-Korea.
55 minuten geleden

De lancering komt nu Zuid-Korea en de Verenigde Staten gezamenlijke militaire oefeningen uitvoeren.

Die eindigen vrijdag vroegtijdig, omdat de Amerikaanse president Donald Trump de Amerikaanse deelname heeft teruggeschaald.

Pyongyang had in aanloop naar de trainingen twee keer een raket afgevuurd.
Ook uitte het regime kritiek op de oefeningen.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221612741
Arm Japan.
  donderdag 20 augustus 2026 @ 12:35:02 #3
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221612747
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 12:33 schreef theunderdog het volgende:
Arm Japan.
Ja Putin gaat weer WW2 naspelen daar ,Kim schiet ballistische raketten , en XI maakt zich klaar om Taiwan in te nemen, wat een leuke spelletjes van landjepik overall

en Trump maakt zich als een haas uit de voeten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 20 augustus 2026 @ 12:42:47 #4
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_221612781
Haha ja als AI de wereld gaat regeren weet je in ieder geval zeker dat het heel snel gedaan is met de mensheid :D
pi_221612831
quote:
80s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 12:42 schreef Mano_ het volgende:
Haha ja als AI de wereld gaat regeren weet je in ieder geval zeker dat het heel snel gedaan is met de mensheid :D
Dat hangt er af wie AI ontwerpt.. Als aan Trump lag, ja...
Als het aan Elon lag, schopt AI Elon naar Mars
Als het aan Kim lag, stuurde AI armageddon op.
Als het aan Cesar Milan, zorgt AI beter voor honden dan de mens.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  donderdag 20 augustus 2026 @ 13:03:29 #6
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_221612864
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 12:55 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]
Nee ik ben bang van niet. De AI-race is gedreven door macht en geld, veiligheid houdt de boel alleen op. Wat de maker wil is niet relevant als er ASI is, het idee dat we (wie dan ook) er nog enige controle over heeft is volgens mij helaas niet realistisch. De beste experts weten nu al niet hoe modellen beslissingen maken en wat de interne doelen zijn. Dat wordt steeds beter zichtbaar naarmate de modellen intelligenter worden en dat wordt alleen maar erger. De huidige modellen liegen en bedriegen al (ja, allemaal). Ik ben doorgaans een heel positief ingesteld persoon, maar met deze ontwikkelingen zie ik maar 1 uitkomst. En dan boeien dingen als klimaatverandering en immigratie helemaal niet meer, om het zo maar uit te drukken. De mens heeft z’n tijd gehad.
pi_221612946
quote:
80s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 13:03 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nee ik ben bang van niet. De AI-race is gedreven door macht en geld, veiligheid houdt de boel alleen op. Wat de maker wil is niet relevant als er ASI is, het idee dat we (wie dan ook) er nog enige controle over heeft is volgens mij helaas niet realistisch. De beste experts weten nu al niet hoe modellen beslissingen maken en wat de interne doelen zijn. Dat wordt steeds beter zichtbaar naarmate de modellen intelligenter worden en dat wordt alleen maar erger. De huidige modellen liegen en bedriegen al (ja, allemaal). Ik ben doorgaans een heel positief ingesteld persoon, maar met deze ontwikkelingen zie ik maar 1 uitkomst. En dan boeien dingen als klimaatverandering en immigratie helemaal niet meer, om het zo maar uit te drukken. De mens heeft z’n tijd gehad.
Dat mens zijn tijd gehad. Denk ik niet. Maar ze moeten wel hun koers veranderen of beter gezegd evolueren, veranderen, anders gaan leven dan nu.
Kortom we moeten onszelf gaan aanpassen anders gaan leven. Dat kan op meerdere manieren gedaan. Eventueel in met samenwerken met AI... Zoals de film the creator.

Al dat zullen de prijs van mensheid wel hoog. Duur betaald prijs...
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  donderdag 20 augustus 2026 @ 13:26:02 #8
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221612981
quote:
80s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 13:03 schreef Mano_ het volgende:

[..]
controle over AI ?? Zodat ie doet wat Putin wil??

als AI echt zo intelligent is dan kan ie alle kernraketten uitschakelen voor ze doel raken

quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 13:20 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]
Dat mens zijn tijd gehad. Denk ik niet. Maar ze moeten wel hun koers veranderen of beter gezegd evolueren, veranderen, anders gaan leven dan nu.
Kortom we moeten onszelf gaan aanpassen anders gaan leven. Dat kan op meerdere manieren gedaan. Eventueel in met samenwerken met AI... Zoals de film the creator.

Al dat zullen de prijs van mensheid wel hoog. Duur betaald prijs...
De mens is zijn bestaan niet waard
we laten ons regeren door imbecielen en naïevelingen

Maar goed dat al die wereldveroveraars zelf graag blijven leven
  donderdag 20 augustus 2026 @ 13:30:49 #9
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221613009
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 12:55 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]
Musk zegt: AI should be Truth seeking , er kan ook maar een dominante AI zijn of een wereldverbond van AI
Bekijk deze YouTube-video

quote:
80s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 12:42 schreef Mano_ het volgende:
Dat is niet gezegd
hoe dan ook, dat we de controle over het aardse gaan kwijtraken dat is duidelijk., (als we die al hadden)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')