quote:Noord-Korea vuurt tien raketten af richting Japanse Zee
Tokio/Seoul- Noord-Korea heeft ongeveer tien ballistische korteafstandsraketten afgevuurd richting de Japanse Zee, stelt de Zuid-Koreaanse krijgsmacht.
Ook Japan detecteerde donderdag een lancering vanuit Noord-Korea.
55 minuten geleden
De lancering komt nu Zuid-Korea en de Verenigde Staten gezamenlijke militaire oefeningen uitvoeren.
Die eindigen vrijdag vroegtijdig, omdat de Amerikaanse president Donald Trump de Amerikaanse deelname heeft teruggeschaald.
Pyongyang had in aanloop naar de trainingen twee keer een raket afgevuurd.
Ook uitte het regime kritiek op de oefeningen.
Ja Putin gaat weer WW2 naspelen daar ,Kim schiet ballistische raketten , en XI maakt zich klaar om Taiwan in te nemen, wat een leuke spelletjes van landjepik overallquote:
Dat hangt er af wie AI ontwerpt.. Als aan Trump lag, ja...quote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:42 schreef Mano_ het volgende:
Haha ja als AI de wereld gaat regeren weet je in ieder geval zeker dat het heel snel gedaan is met de mensheid
Nee ik ben bang van niet. De AI-race is gedreven door macht en geld, veiligheid houdt de boel alleen op. Wat de maker wil is niet relevant als er ASI is, het idee dat we (wie dan ook) er nog enige controle over heeft is volgens mij helaas niet realistisch. De beste experts weten nu al niet hoe modellen beslissingen maken en wat de interne doelen zijn. Dat wordt steeds beter zichtbaar naarmate de modellen intelligenter worden en dat wordt alleen maar erger. De huidige modellen liegen en bedriegen al (ja, allemaal). Ik ben doorgaans een heel positief ingesteld persoon, maar met deze ontwikkelingen zie ik maar 1 uitkomst. En dan boeien dingen als klimaatverandering en immigratie helemaal niet meer, om het zo maar uit te drukken. De mens heeft z’n tijd gehad.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:55 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Dat hangt er af wie AI ontwerpt.. Als aan Trump lag, ja...
Als het aan Elon lag, schopt AI Elon naar Mars
Als het aan Kim lag, stuurde AI armageddon op.
Als het aan Cesar Milan, zorgt AI beter voor honden dan de mens.
Dat mens zijn tijd gehad. Denk ik niet. Maar ze moeten wel hun koers veranderen of beter gezegd evolueren, veranderen, anders gaan leven dan nu.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee ik ben bang van niet. De AI-race is gedreven door macht en geld, veiligheid houdt de boel alleen op. Wat de maker wil is niet relevant als er ASI is, het idee dat we (wie dan ook) er nog enige controle over heeft is volgens mij helaas niet realistisch. De beste experts weten nu al niet hoe modellen beslissingen maken en wat de interne doelen zijn. Dat wordt steeds beter zichtbaar naarmate de modellen intelligenter worden en dat wordt alleen maar erger. De huidige modellen liegen en bedriegen al (ja, allemaal). Ik ben doorgaans een heel positief ingesteld persoon, maar met deze ontwikkelingen zie ik maar 1 uitkomst. En dan boeien dingen als klimaatverandering en immigratie helemaal niet meer, om het zo maar uit te drukken. De mens heeft z’n tijd gehad.
controle over AI ?? Zodat ie doet wat Putin wil??quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee ik ben bang van niet. De AI-race is gedreven door macht en geld, veiligheid houdt de boel alleen op. Wat de maker wil is niet relevant als er ASI is, het idee dat we (wie dan ook) er nog enige controle over heeft is volgens mij helaas niet realistisch. De beste experts weten nu al niet hoe modellen beslissingen maken en wat de interne doelen zijn. Dat wordt steeds beter zichtbaar naarmate de modellen intelligenter worden en dat wordt alleen maar erger. De huidige modellen liegen en bedriegen al (ja, allemaal). Ik ben doorgaans een heel positief ingesteld persoon, maar met deze ontwikkelingen zie ik maar 1 uitkomst. En dan boeien dingen als klimaatverandering en immigratie helemaal niet meer, om het zo maar uit te drukken. De mens heeft z’n tijd gehad.
De mens is zijn bestaan niet waardquote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Dat mens zijn tijd gehad. Denk ik niet. Maar ze moeten wel hun koers veranderen of beter gezegd evolueren, veranderen, anders gaan leven dan nu.
Kortom we moeten onszelf gaan aanpassen anders gaan leven. Dat kan op meerdere manieren gedaan. Eventueel in met samenwerken met AI... Zoals de film the creator.
Al dat zullen de prijs van mensheid wel hoog. Duur betaald prijs...
Musk zegt: AI should be Truth seeking , er kan ook maar een dominante AI zijn of een wereldverbond van AIquote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:55 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Dat hangt er af wie AI ontwerpt.. Als aan Trump lag, ja...
Als het aan Elon lag, schopt AI Elon naar Mars
Als het aan Kim lag, stuurde AI armageddon op.
Als het aan Cesar Milan, zorgt AI beter voor honden dan de mens.
Dat is niet gezegdquote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:42 schreef Mano_ het volgende:
Haha ja als AI de wereld gaat regeren weet je in ieder geval zeker dat het heel snel gedaan is met de mensheid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |