Oprotten. Ik doe voor NIEMAND mijn huisdieren weg. Nooit.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:35 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Stel dat je een ideale match tegenkomt.
Het klikt dan alle kanten maar hij of zij eist dat je huisdieren weg moet doen.
Wat is jouw reactie?
Zeg dat dan ipv weer met zo'n hypothetisch 'stel dat' verhaal aan te komenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Bij mij is het dan gelijk einde verhaal.
Maar ik heb zelf geen huisdieren vanwege werk.
Je hebt ook niet verplicht om te reageren dus blijf lekker weg, heb je er ook geen last van.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:01 schreef OllieA het volgende:
Ik haat dit slappe geouwehoer in een serieus subforum. Als mensen graag een rondje willen klepzeiken is daar genoeg ruimte voor in KLB en ONZ.
Wat jij haat is voor mij voor geen meter relevant.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:01 schreef OllieA het volgende:
Ik haat dit slappe geouwehoer in een serieus subforum. Als mensen graag een rondje willen klepzeiken is daar genoeg ruimte voor in KLB en ONZ.
Hou dan gewoon op met lege nietszeggende kul vragenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:21 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Wat jij haat is voor mij voor geen meter relevant.
Geld ook voor jou. Reageren is niet verplicht. Jullie vragen mij ook niet wat jullie mogen posten dus ga maar lekker bij de moderator huilen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hou dan gewoon op met lege nietszeggende kul vragen
Dit is Fok!quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:01 schreef OllieA het volgende:
Dit is R&P , niet ONZ.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is Fok!
Vroeger werd zo'n klacht nog serieus genomen, nu al lang niet meer.
Elk nieuw topic is winst, ook al is het onzin.
En dat zeg je tegen mij niet tegen dat figuur waar die Ollie op reageerde.quote:
Ja?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen mij niet tegen dat figuur waar die Ollie op reageerde.
Kijk, das nog eens flexibel zijn tov de love of your lifequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |