abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221608020
Reclame met prijs in Deense kroon.

Als ik maps open dan zoomt hij in in Kopenhagen
best beetje irritant eigenlijk..

Maar al gekeken bij de instellingen enzo maar heb de regio veranderd van "huidige locatie naar België" Ook heb ik mijn IP adres gecheckt en die geeft netjes Brusssel aan ( Woon in België)

Het is op mijn Windows 11 computer. En surf met Google Chrome. Iemand nog een idee wat ik kan doen / veranderen?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221608295
IP-adressen veranderen om de zoveel tijd en je hebt er nu eentje gekregen die tot kort geleden Deens was. Past zich vanzelf weer aan.
Fan van Hiddendoe en sanasoufi
pi_221608307
Zie het als positief dat ze niet precies weten wie/wat/waar je bent.
pi_221608396
Winkel je soms bij Deen?
U MAD?
pi_221608535
Tja, Google is Amerikaans, die zijn niet zo goed in al die Europese landjes uit elkaar houden.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_221608668
Heb je Edge nog op je pc staan? Wat zegt die?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 18:43:26 #7
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_221608806
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 17:29 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
IP-adressen veranderen om de zoveel tijd en je hebt er nu eentje gekregen die tot kort geleden Deens was. Past zich vanzelf weer aan.
IP-adressen worden per blok uitgegeven, en de meeste providers verdelen die blokken weer in sub-blokken die ze per locatie gebruiken. Vroeger veranderde je IP-adres elke keer dat je opnieuw inbelde (good old days), maar tegenwoordig verandert dat eigenlijk alleen nog maar als je het systeem dat direct aan het internet hangt (gewoonlijk je router) langere tijd uit hebt, en dat is al vaak uren (mijn T-Mobile glasvezel-verbinding heeft een TTL van 86400s, dus 24 uur). En dan is de verandering gewoonlijk alleen in het laatste cijfer van je IP-adres. Soms krijg je in een druk gebied nog wel eens een andere uitgaande router van het netwerk van de provider, maar dat zal ook niet plotseling in een nader land zijn.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_221609069
Waarsxhijnlijk ben je je proxy vergeten weg te halen innje browser
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')