Een berg suiker met wat amandelen is een acquired taste?quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:24 schreef ToT het volgende:
Die van Merci zijn kut.
Die dikke staven die rond Sinterklaas in de winkels liggen zijn veel beter.
Echte marsepein is me weer wat te zoet.
Nee. Schuimsuikerwerk noemt ChatGPT het.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Zijn die kikkertjes soms van marsepein? Ik weet nog steeds niet goed wat het is.
Nee. Dat is fondantquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Zijn die kikkertjes soms van marsepein? Ik weet nog steeds niet goed wat het is.
Schuimsuikerwerk? Ik vraag me af of ik dat ooit gegeten heb!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee. Schuimsuikerwerk noemt ChatGPT het.
Stuur ze op naar Ama. Iedereen hapy.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:33 schreef Hetekip het volgende:
Nu ook weer... Ik vind het niet smerig of zo, maar ik vind het ook niet lekker, maar er is wel iets... En ik kan er de vinger niet op leggen.
Niets. Piet strooit alleen pepernoten, kruidnoten, chocolade en fondant toch? En borstplaatquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat strooit Piet dan wat marsepein is?
Verwarrend dit! Maar ik zal er maar over ophouden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:38 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Niets. Piet strooit alleen pepernoten, kruidnoten, chocolade en fondant toch? En borstplaat
En vanaf dit jaar ook:quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:38 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Niets. Piet strooit alleen pepernoten, kruidnoten, chocolade en fondant toch? En borstplaat
Koop borstplaat (dat is pure fondant), en een stuk pure marsepein. Proef het verschil...quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Verwarrend dit! Maar ik zal er maar over ophouden.
Borstplaat is dat beton-achtige, niet te eten. Nu marsepein nog.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:42 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Koop borstplaat (dat is pure fondant), en een stuk pure marsepein. Proef het verschil...
Beetje hetzelfde idee qua bite, maar dan met een amandelsmaakje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Borstplaat is dat beton-achtige, niet te eten. Nu marsepein nog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |