In Utrecht had je een restaurant waar je 10% korting kreeg als je vooraf je telefoon inleverde in een mandje. Was altijd heel gezellig daar. Lekker geroezemoes om je heen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:15 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk, hoop dat het langzaam uitbreidt. Hier is ook een restaurant dat het verbiedt, ga er graag eten
Meh, misschien qua muziek dat ik het wat meer zie maar ongehoord luid in je mobiel schreeuwen op de speaker zie ik echt iedereen doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vooral maar 1 soort volk wat dit doet, ze komen niet uit Europa.
Vooral op luchthavens, stations en in treinen en vliegtuigen. Het is ook altijd hetzelfde soort tuig wat niet schijnt te begrijpen waar oortelefoontjes voor dienen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:58 schreef Netsplitter het volgende:
Hier ook graag. Hoe eerder hoe beter.
Vooral bij halfdove boomers een leuke rubriek, volume al op standje 10 en dan keihard terugschreeuwen in de telefoonquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Meh, misschien qua muziek dat ik het wat meer zie maar ongehoord luid in je mobiel schreeuwen op de speaker zie ik echt iedereen doen.
Dan heb je het begrip van het concept pub ook ergens verloren.quote:Wetherspoon vraagt bezoekers om hun telefoon op stil te zetten of een koptelefoon te gebruiken.
En het volk wat weigert oortelefoontjes te gebruiken is een belediging voor de term 'mens'.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:33 schreef Zorro het volgende:
Terecht. Het is gewoon een belediging voor de artiest om muziek uit die kutspeakertjes te beluisteren.
Al zijn veel van die artiesten die hier vaak mee worden afgespeeld zelf ook een belediging voor de muziek, dat ook weer.
Dan zou ik maar eens beter uit je ogen kijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vooral maar 1 soort volk wat dit doet, ze komen niet uit Europa.
Toen ik nog met de trijn ging zette ik dan altijd Masters of Hardcore 'muziek' of de natuurfilm Stinkfingering Grannies deel 19 op vol volume op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:32 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vooral bij halfdove boomers een leuke rubriek, volume al op standje 10 en dan keihard terugschreeuwen in de telefoon![]()
JA KLAAS WE ZITTEN LEKKER OP HET TERRAS! NEE MIEN HEEFT EEN CAPPUCCINO BESTELD JA BIJZONDER HIER HE!!1
Of dat je zo'n ding met draadjes kunt inpluggen, zodat een ander niet van jouw herrie hoeft mee te 'genieten'. Maar dat laatste interesseert dat tuig toch niets.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Graag ook ov en op straat. Ik heb het idee dat veel mensen onder de 25 en boven de 60 niet meer weten dat je dat ding ook aan je oor kunt houden.
't Zusje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
In Utrecht had je een restaurant waar je 10% korting kreeg als je vooraf je telefoon inleverde in een mandje. Was altijd heel gezellig daar. Lekker geroezemoes om je heen.
Weet ik niet meer is echt lang geleden. Maar het concept is me altijd bijgeblevenquote:
Beetje anders: https://www.google.com/se(...)nt=mobile-gws-wiz-hpquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
weet ik niet meer is echt lang geleden. Maar het concept is me altijd bijgebleven
Was 't gezellig?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:56 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Toen ik nog met de trijn ging zette ik dan altijd Masters of Hardcore 'muziek' of de natuurfilm Stinkfingering Grannies deel 19 op vol volume op.
Was het zo opgelost
Nee, juist een stukje vrijheid terug voor de mensen die niet meer gedwongen worden om de herrie van een ander aan te moeten horen. Prima dat mensen graag muziek, of wat daar voor door moet gaan, luisteren. Maar dring dat niet een ander opquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:10 schreef Harvest89 het volgende:
Weer een stukje vrijheid weg.
En men vindt het blijkbaar fantastisch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |