Het is op zijn minst opvallend dat hij al veel jaren voor zijn hersenletsel onder de radar geleefd lijkt te hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:34 schreef Uitkeringsontvanger het volgende:
Deze tyfusjunk weet dondersgoed wie hij is, nu krijgt hij alles gratis
Ik heb de niet gekantelde vergeleken met origineel, ik denk dat men een AI Upscale heeft gedaan, maar geen bewerking, of wellicht gewoon fotoshop:quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:27 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Daar heeft ie zijn hoofd recht.
Ik bedoel deze foto:
[ afbeelding ]
Die met dat hoofd precies gekanteld als Lucky, zijn ogen op de camera gericht met als Lucky, etc.
Dat lijkt me een bewerking van de foto van zijn vermissingspagina.
Nou nou, heeft ie ooit je laatste ponypack gepikt ofzo?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:34 schreef Uitkeringsontvanger het volgende:
Deze tyfusjunk weet dondersgoed wie hij is, nu krijgt hij alles gratis
Lucky is dus niet Kennyquote:Begin deze week deelden wij het verhaal van Lucky: de meneer die zelf niet meer kan vertellen wie hij is en naar wiens identiteit wij nu op zoek zijn. Al snel kregen we meerdere tips dat Lucky mogelijk een al langer vermiste Canadees zou zijn, John Russell Kenny. Dit is samen met de Canadese politie onderzocht en inmiddels hebben we hier definitief uitsluitsel over gekregen. Lucky en meneer Kenny betreffen niet dezelfde persoon. Er werden meer concrete namen genoemd door tipgevers van mensen die Lucky zou kunnen zijn en de recherche richt zich op in ieder geval negen van die namen.
Eerder gaven we al aan positief verrast te zijn door alle reacties en tips die we krijgen. We roepen op om informatie vooral te blijven delen, maar daarbij ook terughoudend te zijn met het plaatsen van eventuele eigen bevindingen op bijvoorbeeld sociale media. Lucky identificeren op basis van alleen foto's is eigenlijk niet mogelijk, zo laat ook dit goed zien. Te snelle conclusies breed verspreiden kunnen een grote impact hebben op eventuele betrokkenen en dit willen wij graag voorkomen.
Bron: facebook / politie Amsterdam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |