abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221612462
Het viel me meteen op. Een bewerkte foto die nog wat extra op Lucky lijkt door die bewerkingen. Zo kan ik het ook. Goed voor de kliks en om mensen op het verkeerde been te zetten.
pi_221612468
Deze tyfusjunk weet dondersgoed wie hij is, nu krijgt hij alles gratis
pi_221612602
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 11:34 schreef Uitkeringsontvanger het volgende:
Het is op zijn minst opvallend dat hij al veel jaren voor zijn hersenletsel onder de radar geleefd lijkt te hebben.
Dat doe je denk ik niet zomaar? Of zijn er veel mensen in het land die op anoniem door het leven gaan?
pi_221612630
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 11:27 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Daar heeft ie zijn hoofd recht.

Ik bedoel deze foto:
[ afbeelding ]

Die met dat hoofd precies gekanteld als Lucky, zijn ogen op de camera gericht met als Lucky, etc.

Dat lijkt me een bewerking van de foto van zijn vermissingspagina.
Ik heb de niet gekantelde vergeleken met origineel, ik denk dat men een AI Upscale heeft gedaan, maar geen bewerking, of wellicht gewoon fotoshop:

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator donderdag 20 augustus 2026 @ 14:18:44 #130
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221613228
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 11:34 schreef Uitkeringsontvanger het volgende:
Nou nou, heeft ie ooit je laatste ponypack gepikt ofzo?
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
pi_221625629
quote:
Begin deze week deelden wij het verhaal van Lucky: de meneer die zelf niet meer kan vertellen wie hij is en naar wiens identiteit wij nu op zoek zijn. Al snel kregen we meerdere tips dat Lucky mogelijk een al langer vermiste Canadees zou zijn, John Russell Kenny. Dit is samen met de Canadese politie onderzocht en inmiddels hebben we hier definitief uitsluitsel over gekregen. Lucky en meneer Kenny betreffen niet dezelfde persoon. Er werden meer concrete namen genoemd door tipgevers van mensen die Lucky zou kunnen zijn en de recherche richt zich op in ieder geval negen van die namen.
Eerder gaven we al aan positief verrast te zijn door alle reacties en tips die we krijgen. We roepen op om informatie vooral te blijven delen, maar daarbij ook terughoudend te zijn met het plaatsen van eventuele eigen bevindingen op bijvoorbeeld sociale media. Lucky identificeren op basis van alleen foto's is eigenlijk niet mogelijk, zo laat ook dit goed zien. Te snelle conclusies breed verspreiden kunnen een grote impact hebben op eventuele betrokkenen en dit willen wij graag voorkomen.

Bron: facebook / politie Amsterdam
Lucky is dus niet Kenny
pi_221626781
DNA afnemen en onder de deksel ermee. @de_boswachter
  zaterdag 22 augustus 2026 @ 10:44:35 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221626787
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 09:00 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Lucky is dus niet Kenny
Balen voor de internetdetectives
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221626917
Ergens vind ik het gek dat ze hier een rechercheteam opzetten. Het is menselijk om te doen, dat zeker. Maar ondertussen blijven veel schrijnende zaken (bijv zedenzaken) ook liggen omdat er geen capaciteit zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')