Hij blijft grappig hequote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:34 schreef StateOfMind het volgende:
Mooie kans om de lege plekken in het koelvak straks op te vullen met zwarte roetveegvla
Vroeger hadden we veel mensen met ondergewicht in kampenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:23 schreef VEM2012 het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen na het eten vla nemen. Veel suiker, dus niet goed. Zuivel, krijg je in de loop van de dag al voldoende van binnen.
En maar afvragen waarom zovelen met overgewicht te kampen hebben.
Bolle Jos.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:39 schreef littlemindy het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de DIKKE BLEEK nog wel in de schappen staat??
Je draait ze om:quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:43 schreef littlemindy het volgende:
On topic: Waarom noemen we dubbelvla geen multiculturele vla? Past zo mooi in deze tijd![]()
Off topic: Mensen die dubbelvla durven te schudden voor gebruik moeten een nekschot krijgen![]()
Een goede bak dubbelvla hoort te bestaan uit gescheiden banen vanille- en chocoladevla
De vanille met roze vla is ook heel lekker.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:43 schreef littlemindy het volgende:
On topic: Waarom noemen we dubbelvla geen multiculturele vla? Past zo mooi in deze tijd![]()
Off topic: Mensen die dubbelvla durven te schudden voor gebruik moeten een nekschot krijgen![]()
Een goede bak dubbelvla hoort te bestaan uit gescheiden banen vanille- en chocoladevla
Ik kon niet zoveel met de roze vla :pquote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De vanille met roze vla is ook heel lekker.
Vanille aardbei.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik kon niet zoveel met de roze vla :p
Hopjesvla daarintegen?
Oehquote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Vanille aardbei.
[ afbeelding ]
Ik ken ze , vroeger menig bordje op moeten lepele. maar ik was er geen fan vanquote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Vanille aardbei.
[ afbeelding ]
Geniet ervan.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen vla op, maar morgen zo'n pak halen
Die is ook heel lekker.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ken ze , vroeger menig bordje op moeten lepele. maar ik was er geen fan van
Choko/vanille though![]()
Al jaren niet meer gezien hier. Sowieso is het vla-aanbod aardig uitgedund ten koste van allerlei andere toetjes/yoghurt varianten.quote:
Gatver dan heb ik liever met rumrozijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:40 schreef -0- het volgende:
[..]
Al jaren niet meer gezien hier. Sowieso is het vla-aanbod aardig uitgedund ten koste van allerlei andere toetjes/yoghurt varianten.
Herfst komt er aan dus binnenkort weer vanillevla met kruidnoten/speculaas.
Die krijgen geen voorrang meer op een plek in de koeling dankzij caramelvla.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 08:02 schreef junkiesietze het volgende:
Kan de blanke vla nu al nergens meer vinden
Exact.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:43 schreef littlemindy het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |