Ik ben benieuwd hoeveel seizoensproducten ik in moet plannen om ook in de uitkering te komen. Ik wil deze dagbesteding niet meer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 07:00 schreef Uitkeringsontvanger het volgende:
Goeden uitkeringsdag gewenst
Driequote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel seizoensproducten ik in moet plannen om ook in de uitkering te komen. Ik wil deze dagbesteding niet meer.
Gaan we regelen makker. Misschien nog even voor een klein miljoen manco melden en dan zijn we er hopelijk wel.quote:
Lekker een bak koffie sla ik nooit afquote:Op woensdag 19 augustus 2026 07:39 schreef Gibson88 het volgende:
Nog maar bagger trappen ! Hatsa.
Wie ook een bak pleur ?
* Gibson88 zet een grote pot koffie op tafel
Ah kijk een liefhebber, da's mooi, gezellig, komt erbijquote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker een bak koffie sla ik nooit af
Ja ik lust wel een lekker bakkie. En samen drinken is altijd gezelliger dan alleenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ah kijk een liefhebber, da's mooi, gezellig, komt erbij
Exact! Ben verdilleme alleen mijn stroopwafelvake vergeten te makenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik lust wel een lekker bakkie. En samen drinken is altijd gezelliger dan alleen
Potjandori, das niet slim om da te vergeten.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:23 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Exact! Ben verdilleme alleen mijn stroopwafelvake vergeten te makenWas het feest compleet geweest.
Oeh nice, dank u dank u !quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Potjandori, das niet slim om da te vergeten.
Ik deel die van mij wel met je
[ afbeelding ]
Gaan we hier nou posten?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:23 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Exact! Ben verdilleme alleen mijn stroopwafelvake vergeten te makenWas het feest compleet geweest.
We gaan ons best doen Piepsietoetquote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gaan we hier nou posten?
Ik ben voooorr
Dat is heel goed nieuws Gibskanonquote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:15 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
We gaan ons best doen Piepsietoet
Was nog voor Corona toch dat we ons baggerclubje hadden ? Volgens mij zijn er heel veel van toen of gewoon weggegaan of op Anoniem. Was toen wel ontzettend leuk !quote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is heel goed nieuws Gibskanon![]()
Ik heb het gemist![]()
Bagger werd toen overgenomen door DTS ,toen daar weer eens ruzie was , ( en nu weer opnieuw afgebakend en afgepistquote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:20 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Was nog voor Corona toch dat we ons baggerclubje hadden ? Volgens mij zijn er heel veel van toen of gewoon weggegaan of op Anoniem. Was toen wel ontzettend leuk !
oh ja Cinda , Fernweh , Engie , in de JUICH SC kwam Prisha ook nogquote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:22 schreef Gibson88 het volgende:
@:ToT Oh ja Totilostotalum was de bijnaamHomijn en DerRabbit waren er bij, Cinderella, iemand nog aanvullings ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |