abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221596203
Een subtiele highlight om de apps in de balk "aanbevolen door KPN" te promoten. Omdat een gifje meer zegt dan woorden:

Als ik dus naar de app-overzicht ga krijg ik steevast één van de twee animaties voorgeschoteld.
Ik kan niet geloven dat dit een glitch is, of dat de animatie het gevolg is van een prestatieissue van de box zelf.
Ja, je kunt wel "Mijn favoriete apps" aanpassen, nee, de balk aanbevolen apps kan niet weg. Dit is het overzicht, en daar moet je het mee doen.

Dit topic is in de eerste plaats om te laten zien hoe bedrijven je aandacht proberen te trekken op iets waar je niet om hebt gevraagd.
Maar ook: overdrijf ik? Kan een kpn-medewerker deze "glitch" uitleggen?

[ Bericht 7% gewijzigd door Ridocar op 17-08-2026 18:35:55 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  Eindredactie Games maandag 17 augustus 2026 @ 18:05:32 #2
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_221596224
Als je volledige URL naar de gif tussen img-tags zet krijg je een daadwerkelijk bewegend plaatje in je post. Deze dus:
1https://i.ibb.co/MyxDycLP/20260817-173326-1.gif
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_221596286
Eigenlijk irriteer ik mij aan alle aanbevolen content.

In het begin, jaren terug, probeerde ze nog iets in jouw richting te laten zien.

Tegenwoordig is het in feite reclame.
  Eindredactie Games maandag 17 augustus 2026 @ 18:46:59 #4
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_221596494
Ik denk dat je gedachtegang niet raar is - subliminal advertising of hoe je't ook wil noemen is geen onbekend fenomeen. Weet alleen niet of het hier per se opzettelijk is. Het kan bijv. zijn dat de "aanbevolen door KPN"-balk dynamisch gevuld moet worden terwijl "Mijn favoriete apps" en "Geïnstalleerde apps" statische elementen zijn. Als de informatie voor de aanbevolen apps uit een andere/externe bron moet komen zou het kunnen dat die wat langer moet laden of anderszins een bepaalde GUI twitch laat zien. Dat je "aanbevolen door KPN" überhaupt niet weg kunt halen is sowieso legitieme kritiek.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')