Er zijn nog meer camera's opgehangen in betreffende buurt.quote:Op maandag 17 augustus 2026 14:03 schreef Jahr00n het volgende:
Een jaar verder en wat is er gebeurd om te voorkomen dat dit soort zaken voor kunnen komen?
Ik had er eerst niet veel fiducie in maar nu ik die muurschildering heb gezien, begint het geloof te groeien .quote:Op maandag 17 augustus 2026 14:46 schreef Regilio_ het volgende:
Lekker de nacht op blijven eisen, struikjes snoeien. Extra lampje hier, muurschildering daar.
Schitterend die daadkracht.
Welke mensen zijn dit precies en welke doortastende oplossingen doel je op?quote:Op maandag 17 augustus 2026 14:55 schreef DrRobotnik het volgende:
Ik maak mij er niet meer druk om, het zijn steevast de mensen die het meeste hinder ondervinden die weigeren mee te werken aan doortastende oplossingen.
Ik ben inmiddels wel zo cynisch om te denken dat oplossingen helemaal niet gewenst zijn...quote:Op maandag 17 augustus 2026 14:03 schreef Jahr00n het volgende:
Een jaar verder en wat is er gebeurd om te voorkomen dat dit soort zaken voor kunnen komen?
Ik ook want dan kan de helft van de politici een andere baan zoekenquote:Op maandag 17 augustus 2026 15:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel zo cynisch om te denken dat oplossingen helemaal niet gewenst zijn...
Alsof dat ook de oorzaak isquote:Op maandag 17 augustus 2026 15:02 schreef junkiesietze het volgende:
Er werd gezegt dat er meer licht op de plek zou komen waar lisa was vermoord, volgens mij moet dat nogsteeds gebeuren.
Welkom in de politiek.quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:02 schreef junkiesietze het volgende:
Er werd gezegt dat er meer licht op de plek zou komen waar lisa was vermoord, volgens mij moet dat nogsteeds gebeuren.
Dit soort excessen kunnen voorkomen worden door de grenzen te bewaken, het Dublin-verdrag na te leven, illegaliteit te bestrijden en strafbaar te stellen, AZCs te beveiligen, en alert te zijn op psychiatrische patiënten.quote:Op maandag 17 augustus 2026 14:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Maar dit soort excessen voorkom je helaas niet.
Het zijn bijvoorbeeld jonge vrouwen die disproportioneel risico lopen om slachtoffer te worden van figuren zoals Michael P.quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Welke mensen zijn dit precies en welke doortastende oplossingen doel je op?
Uiteraard die vreeselijke oppermachtige Linkschen en D66ers. Die zijn tenslotte overal de schuld van bij sommige mensen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Welke mensen zijn dit precies en welke doortastende oplossingen doel je op?
Andere lampjes in een tunnel, niet van bovenaf, maar van de zijkant.quote:Op maandag 17 augustus 2026 14:03 schreef Jahr00n het volgende:
Dit, dader is nog niet eens berecht. Vrouwen mogen zich niet wapenen en er rijdt geen taxi goedkoper.quote:Op maandag 17 augustus 2026 20:47 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Laten we gewoon schijt en schijteerlijk zijn, het is nog steeds zo dat als een jonge vrouw 's nachts de straat over gaat en lastig gevallen en verkracht word nog steeds zo groot is als in de tijd van Marianne Vaatstra en er is geen zak veranderd. (Ja, ik weet dat de dader een Nederlander was, doet er niet toe .)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |