quote:
EINDHOVEN - In Turkse theehuizen in Eindhoven werken vele tientallen buitenlandse vrouwen onder dwang als prostituee. De theehuizen zijn volgens een woordvoerder van de politie bovendien een dekmantel voor allerlei andere maffia-achtige praktijken.De politie denkt dat in Eindhoven enkele honderden buitenlandse vrouwen gedwongen worden zich te prostitueren. Ze komen vooral uit voormalige Oostbloklanden en Nigeria en Ghana. De vrouwen zijn volgens de zegsman veelal met een smoes naar Nederland gelokt.
Eerder deze week pakte de politie tien Poolse, acht Bulgaarse en een Russische vrouw op die als prostituee werkten in tien verschillende Turkse theehuizen. Volgens de woordvoerder van de politie gaat het om een topje van de ijsberg.
De politie heeft nog geen mensen aangehouden die worden verdacht van de mensenhandel. Dat onderzoek is nog in volle gang, aldus de zegsman. De actie eerder deze week was vooral bedoeld om de illegaal werkzame vrouwen uit de theehuizen weg te halen.
Toch maar eens wat meer werk van maken dan. Wie weet wat men daar allemaal nog meer zal aantreffen.
volgens mij weet iedereen dit al jaren, alleen rent de politie nog steeds achter de feiten aan...
Turkse mafia is dus erg actief in Nederland, na de gemeenteraden, nu de thee-huizen. Wat volgt ?
quote:Ik zie de connectie niet zo snel
Op donderdag 27 februari 2003 15:19 schreef Strolie75 het volgende:
Trouwens wel toevallig dat het weer Eindhoven is, waar laatst ook al die terroristen zijn opgepakt.
quote:Zulke theehuizen lijken me een ideale dekmantel nu moskeen met een vergrootglas worden bekeken, bescherming van de maffia kun je immers kopen.
Op donderdag 27 februari 2003 15:23 schreef gelly het volgende:
Ik zie de connectie niet zo snel
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 27-02-2003 15:31]
quote:Wat hebben hoeren, polen, bulgaren en russen met al-quada of moslim-terrorisme te maken ?
Op donderdag 27 februari 2003 15:24 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Zulke theehuizen lijken me een ideale dekmantel nu moskeen met een vergrootglas worden bekeken, bescherming van de maffia kun je immers kopen.
quote:Zoals werd aangegeven, is dit het topje van de ijsberg. Ik zou me niks verbazen als terroristen een veilig onderkomen vinden in die theehuizen, immers dat is de oorspronkelijke business van de maffia, bescherming bieden voor geld.
Op donderdag 27 februari 2003 15:32 schreef gelly het volgende:
Wat hebben hoeren, polen, bulgaren en russen met al-quada of moslim-terrorisme te maken ?
Kijk bijvoorbeeld maar naar de nauwe banden tussen de Tsjetsjeense maffia en de moslimrebellen in Tsjetsjenïe.
Is puur speculeren van mijn kant hoor. Maar ik vind dat de AIVD daar wel eens onderzoek naar mag doen.
quote:ik denk dat men eerst eens een verband moet gaan leggen met de TU in Eindhoven. Ik denk dat de kans groter is dat daar terroristen zitten. Als ik in de trein al die mensen met hun laptops zie slepen dan denk ik: jee, wat voor een geheime informatie zouden die gasten voor ons geheim houden... dus ik vertrouw niemand meer met zo'n laptoptas. Tot ik voorbij Eindhoven ben natuurlijk...
Op donderdag 27 februari 2003 15:37 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Zoals werd aangegeven, is dit het topje van de ijsberg. Ik zou me niks verbazen als terroristen een veilig onderkomen vinden in die theehuizen, immers dat is de oorspronkelijke business van de maffia, bescherming bieden voor geld.
Kijk bijvoorbeeld maar naar de nauwe banden tussen de Tsjetsjeense maffia en de moslimrebellen in Tsjetsjenïe.
Is puur speculeren van mijn kant hoor. Maar ik vind dat de AIVD daar wel eens onderzoek naar mag doen.
De Koerden zitten anders inelkaar. Ze lijken meer op Marrokanen.
P.S. De Turkse maffia die men vaak in het nieuws ziet is een Koerdische maffia. De PKK is de grootste drugsmaffia van de wereld. Ze hebben Turkse paspoorten dus krijgen de Turken weer de schuld
quote:Mmmm, zou je denken? Ik zit ook altijd in die trein en ze zijn wel allemaal erg puisterig. Komt vast door het experimenteren met biologische wapens.
Op donderdag 27 februari 2003 15:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik denk dat men eerst eens een verband moet gaan leggen met de TU in Eindhoven. Ik denk dat de kans groter is dat daar terroristen zitten. Als ik in de trein al die mensen met hun laptops zie slepen dan denk ik: jee, wat voor een geheime informatie zouden die gasten voor ons geheim houden... dus ik vertrouw niemand meer met zo'n laptoptas. Tot ik voorbij Eindhoven ben natuurlijk...
quote:Als hier evenveel bewijs te vinden is als bij die 'Turkse Mafia infiltreert in de NL politiek'-kwestie dan komt men niet zo ver ben ik bang...
Op donderdag 27 februari 2003 15:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tjah, Eindhoven. Daar is echt wel wat te vinden.Turkse mafia is dus erg actief in Nederland, na de gemeenteraden, nu de thee-huizen. Wat volgt ?
Maar ja, wat moet ik verder zeggen... Onderzoeken en aanpakken dat zootje.
quote:Och, Noord-Brabant, hè?
Trouwens wel toevallig dat het weer Eindhoven is, waar laatst ook al die terroristen zijn opgepakt.
V.
quote:Ja, dubieuze provincie dus.
En in Zaandam kunnen ze er ook wat van bakken deze week.
quote:Tjonge jonge, dit soort generaliseren had ik niet verwacht. Als het woordje maffia valt, hebben we het "dus" over Russen en Bulgaren?
Op donderdag 27 februari 2003 15:32 schreef gelly het volgende:
Wat hebben hoeren, polen, bulgaren en russen met al-quada of moslim-terrorisme te maken ?
Gelukkig mag je in Nederland Oost-Europeanen en Russen wel op één hoop gooien, want die zijn blank en dus niet zielig.
quote:en dat al jaren lang.. hoe houden ze het vol zonder zich af te vragen waarmee ze nu eigenlijk bezig zijn...
Op donderdag 27 februari 2003 16:12 schreef delapoko het volgende:
Het zijn altijd weer de zelfde mensen die in zulke 'Turken' topics posten he.
quote:Hallo einstein, dat staat gewoon in het bericht.
Op donderdag 27 februari 2003 16:21 schreef Festen het volgende:[..]
Tjonge jonge, dit soort generaliseren had ik niet verwacht. Als het woordje maffia valt, hebben we het "dus" over Russen en Bulgaren?
Gelukkig mag je in Nederland Oost-Europeanen en Russen wel op één hoop gooien, want die zijn blank en dus niet zielig.
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 15:41 schreef delapoko het volgende:
Het zijn Koerdische theehuizen.
De controle in de Turkse gemeenschap is te groot. Het is onmogelijk dat er hoeren zijn in die cafe's. De bezoekers zijn de 1e generatie Turken die getrouwd zijn.
Deze 1e generatie zijn wel de grootste klanten op het Zandpad in Utrecht en op de Achterdam in Alkmaar!!!!
quote:Dit slaat nergens op. Marokkaanse theehuizen zijn geen hoerenkasten. En de socilae controle bij de 1e generatie Marokkanen is vergelijkbaar met die vajn de Turken!
De Koerden zitten anders inelkaar. Ze lijken meer op Marrokanen.
quote:Tuurlijkkkk. Turken doen nooit iets verkeerd!
P.S. De Turkse maffia die men vaak in het nieuws ziet is een Koerdische maffia. De PKK is de grootste drugsmaffia van de wereld. Ze hebben Turkse paspoorten dus krijgen de Turken weer de schuld
quote:Wat ook rijmt: Turk en snurk
Op donderdag 27 februari 2003 18:19 schreef onschuldig het volgende:[..]
Tuurlijkkkk. Turken doen nooit iets verkeerd!![]()
Turk rijmt op schurk, dat zegt wat mij betreft genoeg. Weer een reden om Turkije niet toe te laten tot de EU!!!!!
verder: kurk, jurk, urk en augurk.
Voor nu, effe dimmen graag.
quote:Ja, ze snurken ook nog! En ze eten veel augurken en ze wonen in Urk en dragen vaak een jurk!
Op donderdag 27 februari 2003 18:22 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Wat ook rijmt: Turk en snurk
verder: kurk, jurk, urk en augurk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |