Er zijn geen politici die wel iets aan t probleem willen en ook kunnen doen waar we op kunnen stemmen. Die zijn er domweg niet. Daarvoor zijn de partijen te klein.quote:Op maandag 24 augustus 2026 06:04 schreef matspontius het volgende:
Jetten en co - die schaffen das. Vooral op dit soort debielen blijven stemmen!!
Nee, die zijn er nietquote:Op maandag 24 augustus 2026 08:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Er zijn geen politici die wel iets aan t probleem willen en ook kunnen doen waar we op kunnen stemmen. Die zijn er domweg niet. Daarvoor zijn de partijen te klein.
dit ja en zeker niet politiek wat er nu zit in NL die wat durven zeggen erover en er hard in kunnen zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Er zijn geen politici die wel iets aan t probleem willen en ook kunnen doen waar we op kunnen stemmen. Die zijn er domweg niet. Daarvoor zijn de partijen te klein.
Aan wie vraag je dit? Aan je bierglas?quote:Op maandag 24 augustus 2026 09:23 schreef kree het volgende:
je weet wat merkel zei? "wir schaffen das". Oke we weten hoe dat afliep?
en ja eens. zijn een aantal van de velen.........
Maarja waarom vangen we ze niet op dan in Afrika? maak grote mooie opvangcentra daar. en zolang ze geen oke hebben van EU blijf lekker daar, of ga terug.
beetje te makkelijk is het heeee dit. en ze weten donders goed dat ze hier dan ineens rechten hebben.
algemene opmerking. naja ik denk er wel zo over trouwens.quote:Op maandag 24 augustus 2026 09:26 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Aan wie vraag je dit? Aan je bierglas?
Dat bedoel ik ook als ik zeg dat die partijen te klein zijn. Ze kunnen niks want andere partijen willen niet meewerken.quote:Op maandag 24 augustus 2026 09:18 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, die zijn er nietDie zijn er wel maar die worden uitgesloten!!!!
We hebben nooit 14 jarige jongens in elkaar geslagen hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2026 09:50 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Iedereen slaat toch wel eens een ander half dood tijdens zijn jeugd @:Harvest89
Walgelijk. Maar moet allemaal maar kunnen. Logisch dat je de taal van geïmporteerd, niet ingeburgerd stemveevolk spreekt.quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:17 schreef HowardRoark het volgende:
Weer zo'n inclusieve partij, dit keer in Zweden.
[ twitter ]
We hadden ze nooit stemrecht mogen geven. Misschien nog wel een grotere blunder dan ze toelaten.quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:17 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Asielmigratie wordt bewust in stand gehouden door dit soort partijen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:17 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Niet-Nederlandse immigranten: sinds 1985 hebben zij onder voorwaarden stemrecht bij gemeenteraadsverkiezingen; dit werd voor het eerst toegepast bij de verkiezingen van 1986.quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:26 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
We hadden ze nooit stemrecht mogen geven. Misschien nog wel een grotere blunder dan ze toelaten.
Dat weet ik, maar uiteindelijk krijgen ze wel de nationaliteit en dus stemrecht. Ze hebben dus stemrecht gekregen, en dat had NOOIT mogen gebeuren. "Ja maar ze betalen wel belasting", het kan me niks donderen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Niet-Nederlandse immigranten: sinds 1985 hebben zij onder voorwaarden stemrecht bij gemeenteraadsverkiezingen; dit werd voor het eerst toegepast bij de verkiezingen van 1986.
Voor de Tweede Kamer hebben immigranten zonder Nederlandse nationaliteit geen stemrecht.
Ik denk dat er heel wat eigenaren van kappers-, kebab- en telefoonzaken zijn die veel te weinig belasting afdragen, eigenlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:38 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar uiteindelijk krijgen ze wel de nationaliteit en dus stemrecht. Ze hebben dus stemrecht gekregen, en dat had NOOIT mogen gebeuren. "Ja maar ze betalen wel belasting", het kan me niks donderen.
alle zaken die heel graag contant geld ontvangenquote:Op maandag 24 augustus 2026 17:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel wat eigenaren van kappers-, kebab- en telefoonzaken zijn die veel te weinig belasting afdragen, eigenlijk.
over drugs besteed geen mens BTW belastingquote:Op maandag 24 augustus 2026 16:38 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar uiteindelijk krijgen ze wel de nationaliteit en dus stemrecht. Ze hebben dus stemrecht gekregen, en dat had NOOIT mogen gebeuren. "Ja maar ze betalen wel belasting", het kan me niks donderen.
quote:Huurders uit flat gezet om crimineel gedrag en verslaving: '
Buurjongen voelde zich niet veilig om het huis uit te gaan'
Wormer- 'Liggen er binnen nog spullen die jullie mee willen? Anders gooien wij het weg.'
Het is de harde boodschap voor een groep jonge statushouders aan de Wollegrasstraat.
Ze zijn maandagochtend door verhuurder WormerWonen uit huis gezet vanwege ernstige overlast en dreigen nu op straat te belanden.
De buren zijn opgelucht over het nieuws.
2 uur geleden
Voor de centrale ingang van de flat aan de Wollegrasstraat ligt een rommelige stapel meubilair, van glazen bijzettafels tot een televisiescherm.
Een verhuiswagen is iets verderop bezig zijn uitschuifbare ladder precies onder de portiekwoning naar boven te brengen, richting de tweede verdieping.
Meerdere agenten houden wacht rond de woning en aan de uiteinden van de straat.
COA legt Nederlandse normen en waarden uit aan asielzoekers met kek animatiefilmpjequote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:08 schreef HowardRoark het volgende:
Je verzint dit niet. Het laat ook zien, wat voor mensen er dus binnenkomen in de VK.
[ twitter ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |