abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221622323
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 14:05 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Tot op heden is er anders nog niets uit zijn handen gekomen.
Sarcasme amigo
  vrijdag 21 augustus 2026 @ 18:42:02 #77
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221623018
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 14:05 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Tot op heden is er anders nog niets uit zijn handen gekomen.
nou hij gaat airport Lelystad openen na het reces
en de stikstof toestand regelen
10 steden bouwen,,
werken moet lonen

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 21-08-2026 20:12:00 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221623477
Jetten is een poseur die door de media werd opgehemeld als nieuwe premierskandidaat.

Welke stiekeme rol speelt Kaag nog achter de schermen?

We hebben veel meer lef nodig van journalisten die de echte macht opzoeken en exposen.
  vrijdag 21 augustus 2026 @ 20:46:37 #79
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221623958
https://www.telegraaf.nl/(...)olgen/160243835.html

quote:
De Oostenrijkse regering bevestigt dat inmiddels vier asielzoekers naar Italië zijn teruggestuurd. Opvallend is dat daarvoor gebruik is gemaakt van het reguliere openbaar vervoer. Volgens het Oostenrijkse ministerie van Binnenlandse Zaken kan een migrant onder de nieuwe regels bijvoorbeeld een trein- of busticket krijgen voor de reis naar het land dat verantwoordelijk is voor de asielprocedure.

Het gaat om zogenoemde ’dublinanten’. Dat zijn asielzoekers die na aankomst in een EU-land verder reizen en vervolgens in een ander Europees land asiel aanvragen. In veel gevallen blijft het land van eerste binnenkomst verantwoordelijk voor de behandeling van het asielverzoek.
Ik denk niet dat Rob Jetten "Het kan wél" zo bedoelde, maar eh, het kan dus wél
pi_221624240
twitter
pi_221624295
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 21:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[ x ]
quote:
[ x ]
quote:
„Ik heb altijd gezegd: we geven gemeenten maximaal de ruimte om wel invulling te geven aan die verantwoordelijkheid”, aldus de CDA-bewindsman vrijdag na de wekelijkse ministerraad. „Maar als we in het najaar in de situatie komen dat gemeenten blijven weigeren om opvangplekken te leveren, dan zal ik de indeplaatsstelling moeten toepassen.”
quote:
Van den Brink zegt vrijdag dat er volgens de prognoses nog steeds duizenden asielopvangplekken te weinig zijn en dat het COA daardoor genoodzaakt is besluiten te nemen die soms ingaan tegen de staande afspraken met gemeenten. Zo kwam deze week het bericht dat een azc in het Friese dorp Balk nog jaren open blijft, terwijl het eigenlijk jaren geleden al zou sluiten.
Vent, je bent volstrekt ongeloofwaardig.

*Gemeente komt afspraken aan de landelijke overheid niet na*
De landelijke overheid: je moet dit doen en anders dwing ik je straks met harde hand

*Landelijke overheid komt afspraken met de gemeente niet na*
De landelijke overheid: ja we hebben na jaren aanrommelen nog steeds niets in kunnen perken, eerdere afspraken met ons zijn daardoor helemaal niets waard. Jammer joh!

Dom dit. Veel burgers heb je al van je vervreemd, maar om beleid ook op lokaal niveau efficient uit te voeren heb je de lagere overheden nog hard nodig, en dat krediet verspeel je zo als een malle. Maja, straks heel verbaasd zijn dat werkelijk niemand meer met je mee wil werken of denken...
pi_221624332
Het is geen toeval dat de woorden beleid en debiel uit dezelfde letters bestaan. Vermoedelijk om het overzichtelijk te houden voor incompetente politici.
  zaterdag 22 augustus 2026 @ 08:48:16 #83
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221625583
"Hallo, ik kom uit een land zonder vervolging en gedraag me als een crimineel."
Nederland: "Wij voelen ons verplicht jou te onderhouden en kunnen niks verzinnen om jou uit te zetten."

"Hallo, ik kom uit een land waar ik geen bescherming geniet tegen vervolging en geweld tegen vrouwen zoals huwelijksdwang, ik verricht eerlijk, betaald werk met een toekomstperspectief en een grote maatschappelijke functie."
Nederland: "Eruit!"

https://www.omroepbrabant(...)oudt-opvolging-tegen

[ Bericht 11% gewijzigd door vul_maar_in op 22-08-2026 19:24:13 ]
pi_221625606
quote:
[ x ]
DSI-goden naar de B&W.
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
pi_221631381
twitter

Kamervragen voor de bühne.
  Moderator zaterdag 22 augustus 2026 @ 19:24:18 #86
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221631402
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 08:48 schreef Qarrad het volgende:
"Hallo, ik kom uit een land zonder vervolging en gedraag me als een crimineel."
Nederland: "Wij voelen ons verplicht jou te onderhouden en kunnen niks verzinnen om jou uit te zetten."

"Hallo, ik kom uit een land waar ik geen bescherming geniet tegen vervolging en geweld tegen vrouwen zoals huwelijksdwang, ik verricht eerlijk, betaald werk met een toekomstperspectief en een grote maatschappelijke functie."
Nederland: "Eruit!"

https://www.omroepbrabant(...)oudt-opvolging-tegen

Het is hemeltergend. Net als die kids uitzetten die hier al 10+ jaar zijn. Voor iedere andere smeerlap wordt een uitzondering gemaakt maar hier besteed de IND haar tijd aan.
Rustaaagh...
pi_221633653
Estibaliz Kortazar, a far-left Spanish activist, did what good people do, she opened her home to a North African migrant.
Once he got what he wanted, the man started sexually harassing her, insulting her, and beating her. Then he threw her out, changed the locks, and took over the house.
She called the police for help. Their response? “We can’t do anything without a court order.”
Now she’s sleeping at relatives’ houses, seeing a psychologist after a nervous breakdown, and has launched a petition to fast-track the legal process and get her home back.
Laat maar waaien
pi_221633752
Laat maar waaien
  zondag 23 augustus 2026 @ 10:57:18 #89
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221634658
quote:
10s.gif Op zondag 23 augustus 2026 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Estibaliz Kortazar, a far-left Spanish activist, did what good people do, she opened her home to a North African migrant.
Once he got what he wanted, the man started sexually harassing her, insulting her, and beating her. Then he threw her out, changed the locks, and took over the house.
She called the police for help. Their response? “We can’t do anything without a court order.”
Now she’s sleeping at relatives’ houses, seeing a psychologist after a nervous breakdown, and has launched a petition to fast-track the legal process and get her home back.
Suicidal empathy.
  zondag 23 augustus 2026 @ 12:06:45 #90
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221635117
Het is een niet aflatende stroom van mensen die hier veelal niks te zoeken hebben en Nederland rommelt lekker verder aan.
pi_221635429
Druk op Vlaardingen neemt toe: minister kan binnen weken zelf azc gaan aanwijzen

We hebben voor Oekraïense vluchtelingen een complete wijk gebouwd waar we er +1000 huisvesten maar nog is het niet genoeg en moet Vlaardingen meer asieleisers opvangen.
:(
pi_221635562
quote:
10s.gif Op zondag 23 augustus 2026 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Dat is dan tenminste een keer de juiste persoon die last van een kansloze migrant heeft
  zondag 23 augustus 2026 @ 14:08:58 #94
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_221636293
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 12:16 schreef Alpha0 het volgende:
Druk op Vlaardingen neemt toe: minister kan binnen weken zelf azc gaan aanwijzen

We hebben voor Oekraïense vluchtelingen een complete wijk gebouwd waar we er +1000 huisvesten maar nog is het niet genoeg en moet Vlaardingen meer asieleisers opvangen.
:(
Het gaat er ook niet om dat men vluchtelingen voor een oorlog moet opvangen maar men migranten uit Afrika en het midden oosten huisvesten. Het begint echt op te vallen dat die ons worden opgedrongen. Je zou bijna denken dat het de politiek iets belangrijks oplevert. Geld ? Macht ? Aanzien ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 24 augustus 2026 @ 05:24:52 #95
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221641586
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 14:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Het gaat er ook niet om dat men vluchtelingen voor een oorlog moet opvangen maar men migranten uit Afrika en het midden oosten huisvesten. Het begint echt op te vallen dat die ons worden opgedrongen. Je zou bijna denken dat het de politiek iets belangrijks oplevert. Geld ? Macht ? Aanzien ?
iedereen die in een bootje van de overtocht maffia aankomt wordt opgevangen hier, dondert niet uit welk deel van Afrika ze komen
Het asiel excuus dat hoor je al niet meer , hoppa de spreidingswet in , voor de huisvesting
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221641602
ik zal wel weer de boeman zijn, want ben je al snel he.

Ik heb er dus ook geen problemen mee als er vluchtelingen zijn dus, de echte dus?

Maar oke inenens overspoeld door daar in Spanje op dat eiland? omdat blijkbaar dachten ze grens over.

hele getto wijken daar onderhand, komt POW news en vraag? Ja omdat we beter kunnen verdienen in Europa

nog oke mee dat maar oke gaan ze dan werken? en mss he komt niet eens door die mensen zelf, want wil nog het goeie inzien, maar de te lange procedure voordat ze mogen werken hier in Europa. dat is mss nog meer groter probleem.

en gaan ze rondhangen met andere Afrika gasten. en nouja tis niet voor niks dat hier elke dag bijna ambulance of brandweer auto naar centrum gaat.

zou handig zijn als ze zwart/wit regel trekken met heel EU hierover. (ow wacht over 10 jaar ofzo zijn ze er mss uit)
Do what you love, love what you do!
pi_221641604
weet niet wie ik erger vind. die immigranten. of het eindeloze doelloze gelul wat de EU hierover doet met aantal 1000 mensen met wss veel dikker salaris als jij en ik hebben.
pi_221641607
naja Trump mans gaat ook onze gerechtshof internationaal afbreken tot de laatste steen.

net zoals ie oorlog in Oekraïne zou oplossen binnen een week
en ook Iran tot stenen tijdperk zou doen. binnen een dag.

kansloos die politiek.

wacht oha canada en groenland was ook allemaal volgende staat erbij ineens?
Zou EU ook moeten doen. en kunnen ze wel, maaaaaaarja Brussel he?

WTF. gelukkig die in canada zit heeft nog beetje goeie gedachten en zegt fuck maar op Trump
pi_221641610
laat ik maar niet eens meer lezen of zien. want ga er Ballistc over dit, sorry jongens. en meiden. :P
  maandag 24 augustus 2026 @ 06:04:42 #100
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221641618
Jetten en co - die schaffen das. Vooral op dit soort debielen blijven stemmen!!
"Hoka Hey!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')